Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان،گفت: دشمنان اسلام در تلاش هستند با ایجاد تفرقه در ایران اسلامی به اهداف شوم خود برسند؛ بنابراین همه باید مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان اسلام و انقلاب هوشیار باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، سردار احمد شفائی در نشست مودت بین علما، مولوی‌ها و سران طوایف که به مناسبت هفته وحدت در شهرستان زرآباد برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان اسلام در تلاش هستند با ایجاد تفرقه در ایران اسلامی به اهداف شوم خود برسند که با هوشیاری ملت سرافراز ایران اسلامی هرگز به این خواسته‌ها نخواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح داد: امروز شبکه‌های جاسوسی نظام سلطه با صرف پول‌های میلیاردی در سرزمین‌های اسلامی در حال توطئه و برنامه‌ریزی برای رسیدن به مقاصد شوم خود هستند.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان نماد وحدت و همبستگی در کشور است، ادامه داد: قطعاً مشکلاتی در کشور وجود دارد که دولت انقلابی و متدین در تلاش است با همراهی مردم این مشکلات را برطرف کنند.

فرمانده سپاه کردستان: هفته وحدت نماد دوستی شیعه و سنی استامام جمعه زاهدان: تقویت روحیه صمیمیت عامل گسترش وحدت و انسجام در جامعه اسلامی است«محمد» در صدر نام‌گذاری مردم پایتخت وحدت ایران است

سردار شفائی بیان کرد: شهرستان زرآباد از ظرفیت بسیار عظیمی در همه بخش‌ها به ویژه کشاورزی برخوردار است که در صورت شکوفایی می‌تواند به رشد و ترقی استان کمک شایانی کند. مردم سیستان و بلوچستان و به ویژه زرآباد در انتخابات 28 خرداد حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کردند که این حماسه هرگز از یادها نخواهد رفت.

معاون فرمانداری شهرستان زرآباد نیز در این نشست با تبریک هفته وحدت گفت: برای مقابله با جهان استکبار مسلمانان باید با هم پیوند محکمی ببندند تا هرگز استکبار جهانی نتواند بین آنها تفرقه ایجاد کنند.

اسماعیل بلیده‌ای با اشاره به پتانسیل‌های شهرستان زرآباد در بخش کشاورزی، صید و صیادی و گردشگری گفت: این منطقه از ایران اسلامی با توجه به کشت محصولات گرمسیری و خارج از فصل می‌تواند بخشی از محصولات کشور را تامین کنند.

انتهای پیام/391/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان شهرستان زرآباد ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۴۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرو ریختن ابهت پوشالی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز با اشاره به عملیات تاریخی، مقتدرانه و پیروزمندانه نیرو‌های مسلح کشورمان که در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه اهداف و منافع جمهوری اسلامی ایران، به‌خصوص حمله نظامی ۱۳ فروردین امسال علیه بخش کنسولی سفارت کشورمان در دمشق، انجام شد گفت: اولین برکت این عملیات بعد از صد و نود شب، مردم مظلوم و مسلمان غزه یک شب آرامش داشتند و بدون حملات رژیم صهیونیستی، شب را به صبح رساندند و این آرامش و شادی مردم مظلوم غزه بزرگترین نعمت برای امت اسلامی است.

وی گفت: با اجرای این عملیات، ابهت پوشالی استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی فرو ربخت و با این حمله ای که با قدرت و اقتدار انجام شد، استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی هنوز جرات پاسخگویی آن را پیدا نکرده اند و این نشان از  قدرت و اقتدار محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران دارد.

امام جمعه کیش گفت: هماهنگی محور مقاومت در اجرای این عملیات یکی دیگر از دستاوردها و برکات عملیات وعده صادق بود و محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی در صورت نیاز اقدامات شدیدتری را در مقابل استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی انجام خواهند داد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به نظام سلطه و حامیانش و رژیم صهیونیستی پیام داده است که در صورت پاسخ ، پاسخی سخت تر دریافت خواهید کرد.

وی افزود: با اجرای عملیات وعده صادق تمامی آزادگان جهان شاد شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایستادگی ایران با قدرت ایمان در برابر استکبار جهانی
  • ضربه ایران به رژیم صهیونیستی حیثیت استکبار جهانی را خدشه‌دار کرد
  • رئیس بسیج ورزشکاران: پاسخ قاطع جمهوری اسلامی نشان داد با هیچ‌کس شوخی ندارد
  • فرو ریختن ابهت پوشالی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق
  • وعده صادق هژمونی اسرائیل و استکبار جهانی را در هم شکست
  • پاسخ کوبنده و دشمن شکن سپاه قلوب ملت ایران و امت اسلام را شاد کرد
  • وحشت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی/ باید هوشیار باشیم!
  • واکنش وزیر جنگ اسرائیل به حمله ایران: باید هوشیار باشیم
  • گالانت: باید هوشیار باشیم
  • چطور بدون نوشیدن قهوه سرحال و هوشیار باشیم؟