Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، علی صالحی روز پنجشنبه با فرمانده منطقه یکم نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران در دادگستری این استان دیدار و برهم افزایی نیروی دریایی ارتش و دستگاه قضایی برای حفاظت از امنیت خلیج فارس تاکید کردند.
صالحی در این دیدار، به نقش مهم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ امنیت کشور و اجرای دقیق مأموریت های محوله اشاره کرد و افزود: این حضور مقتدرانه حاکی از توانمندی دریایی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و تکاوران نیروی دریایی ارتش ثابت کردند آماده جانفشانی برای دفاع از مرزها و ایجاد امنیت پایدار در منطقه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کل دادگستری هرمزگان یادآور شد: این نیرو با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان توانسته تاثیر به سزایی در بی اثر کردن توطئه های سلطه جویان جهانی داشته باشد و نقش اثرگذار خود را در جهت توسعه تجارت و امنیت حمل و نقل دریایی به خوبی ایفا کنند.
وی ادامه داد: دستگاه قضایی استان جهت برقراری نظم و امنیت دریایی با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تعامل بسیار خوبی دارد و از اینرو تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا ضمن افزایش ارتباط با نیروهای نظامی و انتظامی، خدمات رسانی در جهت رضایتمندی مردم و حفظ امنیت میهن عزیزمان را با شتاب هرچه بیشتر پیگیری می شود.
در جریان این دیدار امیر دریادار دوم "رضا قربانی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش" نیز به ارائه گزارشی از برنامه ها و اقدامات انجام شده توسط نداجا برای دفاع از حریم دریایی کشور در آبهای نیلگون خلیج فارس و دریای عمان پرداخت و بر تعامل و هم افزایی نیروی دریایی ارتش و دستگاه قضایی به منظور حفاظت از نظم و امنیت تأکید کرد.

برچسب‌ها دادگستری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اقیانوس اطلس هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اقیانوس اطلس دادگستری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اقیانوس اطلس هرمزگان بندرعباس ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۴۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،  سردار احمد علی گودرزی در دهمین اجلاس مرزی که با حضور سرتیپ ستاد دریایی "شیخ مبارک علی الصباح" فرمانده گارد ساحلی کویت برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اهداف مهم جمهوری اسلامی ایران توسعه دیپلماسی با کشورهای همسایه است و در این راستا روابط ۲ کشور دوست و مسلمان ایران و کویت بسیار حسنه ارزیابی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه چنین نشست هایی برای ارتقاء امنیت مرزی ۲ کشور ضروری است، افزود: از حسن همکاری مسئولان مرزی کشور کویت در رهایی و آزادی تعدادی از صیادان به دلیل نداشتن آشنایی به قوانین و مقررات و وجود امواج دریا وارد آب های سرزمینی کشور کویت شدند، قدردانی کرد.

این مقام ارشد مرزبانی با تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان در مرزهای دریایی مشترک بیان داشت: اجرای گشت های همزمان در دریا، تبادل اطلاعات و تجربیات، مقابله با قاچاق و ترددهای غیرمجاز به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

سردار گودرزی با اشاره به ۲۷۰۰ کیلومتر مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران، گفت: جمهوری اسلامی ایران مرز مشترک دریایی با کشور کویت دارد که با اقدامات مرزبانان ۲ کشور در سال های گذشته مرزها بسیار امن بوده است.

وی با اشاره به شهادت تعدادی از مرزبانان ایران در مقابله با قاچاق مواد مخدر، تصریح کرد: تبادل اطلاعات یکی از موثرترین مولفه ها در برخورد و مقابله با قاچاقچیان است که با استفاده از تجهیزات فنی پیشرفته می توان این پدیده شوم را مهار کرد.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان نشست دیپلماسی مرزی با همتای کویتی بر برخورد قاطع مرزبانان ۲ کشور با قاچاقچیان، تداوم برگزاری اجلاس سالیانه، امدادرسانی به شناورها و استیفای حقوق دولت و مرزنشینان در مرزهای مشترک تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • این پروژه نماد همبستگی، تقویت دوستی و مایه افتخار دولت ایران و سریلانکا است
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم