Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@02:16:37 GMT

تولید هدست AR/VR اپل به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۴۸۴۵

تولید هدست AR/VR اپل به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، در سال‌های گذشته شرکت اپل به طور مداوم در حال نوآوری و گسترش اجزای اکوسیستم الکترونیکی خود بوده است و در حالی که اپل در حال حاضر به تعداد زیادی از لوازم الکترونیکی خانگی و تلفن همراه دست یافته است، ورود به واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، هدفی است که شرکت اپل مدت‌ها است برای تحقق آن تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر چندین حق ثبت اختراع برای هدست AR/VR اپل تأیید شده است، اما در حالی که توسعه آن به طور کامل در حال انجام است، طبق جدیدترین گزارشات، تولید هدست به تعویق افتاده و در نتیجه تاریخ عرضه آن هم به تأخیر می‌افتد.

مینگ چی کو که به عنوان یکی از بهترین تحلیلگر‌های اپل در جهان شناخته می‌شود، گزارش داده است که به دلیل پیچیدگی دستگاه، هدست واقعیت افزوده از اکتبر یا سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ تولید می‌شود. برنامه اولیه این بود که کارخانه‌های ریخته گری تا آوریل ۲۰۲۲ تولید و مونتاژ را آغاز کنند، اما اینطور نشد.

به نظر می‌رسد تلاش زیادی در طراحی هدست انجام شده است و ظاهرا بسیار سبک‌تر از دستگاه‌های رقیب است. اپل می‌خواهد وزن کلی این دستگاه را حدود ۱۵۰ گرم نگه دارد. سایر هدست‌های واقعیت مجازی یا افزوده، مانند Oculus Rift، اغلب تقریباً نیم کیلوگرم وزن دارند.

بیشتر بخوانید

اپل سرویس پخش موسیقی کلاسیک Primephonic را خرید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هدست واقعیت مجازی هدست هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!

به گزارش "ورزش سه"،  با اينكه طبق ليست اعلام شده از سوى فدراسيون كشتى قرار بود حسن يزدانى از امروز در اردوى تيم ملى بعد از شش ماه غيبت به دليل عمل جراحى كتف حاضر شود، اين اتفاق به اردوى بعدى موكول شد.

طبق اعلام فدراسيون حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد و قرار است در خردادماه در تورنمنت ارمنستان محک بخورد.

دیگر خبرها

  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • تمهیدات حفاظتی کنکور اعلام شد | والدین داوطلبان مراقب باشند فریب نخورند | وسایلی که تا ۱۰ سال مجازات محرومیت از کنکور دارد
  • «متاورس» بازگشته است
  • « متاورس » بازگشته است؟
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • فناوری واقعیت‌افزوده، انقلابی بزرگ در جراحی
  • مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی، دارو و شیر خشک یک درصد شد
  • بخش معدن آذربایجان شرقی بیشترین ارزش افزوده را دارد