Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@09:22:02 GMT

انتقاد پل اسکولز پس از برد منچستر یونایتد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۴۹۱۰

انتقاد پل اسکولز پس از برد منچستر یونایتد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عملکرد نیمه اول تیم فوتبال منچستریونایتد در جریان برد ۳-۲ مقابل آتالانتا، در آستانه بازی با لیورپول نگرانی پل اسکولز را به همراه داشت.

به نقل از BBC، پس از باخت ۴-۲ منچستریونایتد مقابل لسترسیتی در بازی قبلی، همه انتظار داشتند شاگردان اوله گونار سولسشر در بازی چهارشنبه شب واکنش خوبی به آن بازی نشان بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال باز هم در نیمه اول اوضاع وفق مراد یونایتدی ها پیش نرفت و آن ها خود را در حالی پیدا کردند که با ۲ گل از حریف عقب افتاده بودند. پل اسکولز در تحلیل خود برای BT Sport در انتهای مسابقه گفت:

متوجه این هیجانات هستم ولی اصلا از نیمه اول لذت نبردم و به نظرم از شیرینی این برد برای من کاست. عملکرد نیمه اول نگران کننده بود. آن ها شبیه هر چیزی بودند، جز یک تیم. عملکرد آن ها فاقد یکدلی لازم بود و این نشانه نگران کننده ای است. آیا می توانند مقابل لیورپول این طور بازی کنند؟ به هیچ وجه. آیا می توانند مقابل منچسترسیتی این طور بازی کنند؟ آیا می توان مقابل یک تیم درجه یک در لیگ قهرمانان این طور بازی کرد؟ نمی خواهم به جشن پیروزی گند بزنم ولی آن نیمه اول مرا خیلی نگران کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچستریونایتد پل اسکولز پل اسکولز شیاطین سرخ منچستریونایتد نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!

همشهری آنلاین: در این شرایط است که باشگاه دست بالا را دارد و می‌تواند درصورت تمدید قرارداد، یک‌چهارم مبلغ قرارداد سرمربی هلندی را کم کند. آخرین شانس تن‌هاخ صعود به لیگ قهرمانان فصل بعد است و ناکامی در این مسیر، اختیار کسر قرارداد را به باشگاه خواهد داد. او سال2022 به باشگاه آمد و قراردادی 3ساله امضا کرد. نه‌تنها تیم او در لیگ برتر موفقیت‌های چشمگیری نداشته که حتی صعود دوباره به فینال جام‌حذفی هم با انتقادهایی همراه بوده است. آنها تیم دسته‌اولی کاونتری‌سیتی را در نیمه‌نهایی جام‌حذفی در ضربات پنالتی شکست دادند اما پیش از آن، در طول بازی 3بر صفر جلو بودند و در 20دقیقه آخر برتری‌شان را از دست دادند.پ

این نخستین‌بار نیست که تیم تن‌هاخ چنین عملکرد غافلگیرکننده‌ای در لیگ داشته و به همین‌خاطر است که بخشی از مالکان منچستر یونایتد، حتی گزینه‌های جانشینی او را هم بررسی می‌کنند. از میان آنها می‌توان به گرت ساوتگیت سرمربی انگلیس، روبرت دی‌زربی سرمربی برایتون و تامس فرانک سرمربی برنتفورد اشاره کرد. با این حال، این نظر تمام باشگاه نیست و تن‌هاخ 54ساله، همچنان شانس تمدید را دارد. اما این تمدید، درصورتی که تیم به لیگ قهرمانان صعود نکند، با کاهش 25درصدی قرارداد همراه خواهد بود. این یعنی احتمالا قرارداد 9میلیون پوندی (11.2میلیون دلاری) سالانه او، تا 6.75میلیون پوند پایین خواهد آمد.

کد خبر 847089 برچسب‌ها لیگ برتر انگلیس ویژه ورزشی تیم منچستر یونایتد لیگ قهرمانان اروپا

دیگر خبرها

  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!