Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه همزمان با روز ملی صادرات در نشستی که بیش از ۲ ساعت و نیم به طول انجامید، با جمعی از صادرکنندگان موفق کشور دیدار کرد.

در این دیدار ۱۸ نفر از صادرکنندگان در سخنانی به تشریح نظرها و مشکلات پیش روی فعالیت‌هایشان پرداخته و اظهارامیدواری کردند تغییر نگرشی که با روی کار آمدن دولت سیزدهم در عرصه صادرات و تولید احساس می‌شود، تعمیق شود و تداوم یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور نیز برگزاری این نشست را در روز ملی صادرات پیام گویای حمایت دولت از صادرات و تولید توصیف و تاکید کرد: توسعه تجارت با همسایگان و کشورهای منطقه اولویت سیاست خارجی دولت سیزدهم است و سازوکار مناسب پیگیری و اجرای این سیاست در وزارت امور خارجه طراحی و عملیاتی شده است.

رئیسی ثبات در تصمیمات، حرکت از خام‌فروشی به صادرات محصولات با ارزش افزوده بالا، بازنگری و تقویت بخش حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، دریایی و هوایی، صیانت خود صادرکنندگان از سلامت عرصه صادرات و بازرگانی و فعال کردن ساختارها و تشکیلات حمایتی موجود از بخش صادرات و تجارت را از جمله مسائل مهم مورد نظر دولت برای تسهیل، تقویت و حمایت از صادرات برشمرد.

این خبر تکمیل می‌شود...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دولت سیزدهم خام فروشی سیاست خارجی صادرات کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 صادرات هزار و 489 میلیون دلار محصولات تولیدی آذربایجان‌غربی از گمرکات استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، عبدالحمید سرتیپی افزود: پارسال بیش از یک میلیون تن انواع محصولات تولید شده در داخل استان به ارزش نزدیک به ۱۴۸۹ میلیون دلار از گمرکات استان به بازارهای جهانی صادر شده است که نسبت به مدت زمان مشابه سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۱ درصد رشد داشته است.

او اضافه کرد: هم چنین در مدت زمان مشابه بیش از ۲ میلیون و ۵۴۵ هزار تن انواع کالاهای بازرگانی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون دلار از گمرکات استان به بازرهای جهانی صادر شده است که از لحاظ وزنی ۴۳ درصد نسبت به ۱۱ ماهه ۱۴۰۱ رشد داشته است.

دیگر خبرها

  • رفع تعهد ارزی تله ای برای صادرات غیرنفتی
  •  صادرات هزار و 489 میلیون دلار محصولات تولیدی آذربایجان‌غربی از گمرکات استان
  • خاندوزی: دولت تخفیف‌های بیشتر مالیاتی برای حمایت از تولید در نظر گرفته است +فیلم
  • مصوبه جدید دولت برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان
  • خاندوزی: دولت تخفیف‌های بیشتر مالیاتی برای حمایت از تولید در نظر گرفته است
  • عوارض صادرات خام و نیمه‌خام همانند سال قبل است
  • حمایت از تولید، نیازمند تخفیف‌های بیشتر در حوزه مالیاتی است
  • خبر خوب وزیر اقتصاد برای صادرکنندگان
  • خاندوزی: عوارض صادرات خام و نیمه‌خام همانند سال قبل است
  • مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات