Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام  مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان  در همایش منادیان وحدت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن گرامیداشت هفته وحدت اظهارداشت: سیستان و بلوچستان با وجود ظرفیت‌هایی که خداوند به آن داده که سرآمد آن مردم مهربان، مستعد، وفادار و مومن است متاسفانه آنگونه که باید از آن بهره برده نشده و گاهی از این منطقه به عنوان محروم یاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با وجود همه اقدامات انجام شده در سیستان و بلوچستان، اما همچنان عقب‌ماندگی‌هایی وجود دارد که برای رفع محرومیت‌ها نیازمند تلاش همگانی برای رشد علمی و ارتقای فرهنگی است.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برای رشد اقتصادی، فرهنگی، علمی و تعالی اخلاقی مردم استان باید تلاش کنیم تصریح کرد: با همه تلاش‌هایی که در استان انجام شده جای سرمایه‌گذاری بیشتر در ابعاد مختلف وجود دارد.

همایش منادیان وحدت با حضور دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت الله محامی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، استاندار، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی مدیر مدرسه دارالعلوم اهل سنت زاهدان، علما و مدیران و اصحاب فرهنگ و هنر در تالار امام رضا (ع) زاهدان برگزار شد.

دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز پنجشنبه به منظور شرکت در همایش منادیان وحدت وارد زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان شد. وی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران سازمان‌های زیرمجموعه این وزارتخانه و شماری از مسوولان استان قرار گرفت.

در این سفر حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد وزیر فرهنگ و ارشاد را همراهی می‌کند.

حضور در گلزار شهدای زاهدان، دیدار با نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و شرکت در همایش منادیان وحدت از جمله برنامه‌های سفر یکروزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در زاهدان بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه لحظاتی پیش زاهدان را ترک کردند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته وحدت نماینده ولی فقیه ولی فقیه در سیستان و بلوچستان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همایش منادیان وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از طرح تامین آب شهر زاهدان

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان با همراهی منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از طرح تامین آب شهر زاهدان از آبخوان شرقی بازدید و روند پیشرفت این طرح را کنترل کرد.

گفتنی است: طرح‌های متعددی توسط دولت سیزدهم برای تامین آب مورد نیاز ساکنان استان سیستان و بلوچستان در دست اجرا است که یکی از این طرح‌ها، تامین آب از آبخوان شرقی استان است.

 پروژه‌ای میان‌مدت به کارفرمایی آب‌نیرو که قرار است، با اجرای ۲۰۰ کیلومتر خط انتقال اصلی و فرعی و احداث چندین ایستگاه پمپاژ، بخشی از کمبود آب شمال استان را جبران کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در شمال سیستان و بلوچستان
  • پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در در شمال سیستان و بلوچستان
  • ️کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از طرح تامین آب شهر زاهدان
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور گسترش می‌یابد
  • نیازمند انقلاب جدید در حوزه نشر و ارایه آثار فاخر هستیم
  • اصلاح انگاره‌های ذهنی و فرهنگی لازمه تحقق جهش تولید است
  • پیشرفت در جامعه دینی بدون بستر فرهنگ ممکن نیست
  • نماینده ایران: اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه نمونه بارز نسل‌کشی است