Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال پیگیری‌های فدراسیون نجات غریق ‌و غواصی، ابلاغ رسمی وزارت ورزش و دستور معاون محترم توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای به تمام استان‌ها، انعقاد قرارداد ‌با منجیان غریق و بیمه آنها توسط باشگاه‌ها، اماکن آبی و ‌استخرهای شنا بر اساس قانون کار الزامی شد. به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، قرارداد و بیمه منجیان غریق یکی از دغدغه‌های اصلی فدراسیون نجات غریق و غواصی از آغاز دوره مدیریت فعلی بود طوریکه پیگیری این موضوع به منظور نتیجه گیری قطعی و قانونی از ابتدای سال در دستور کار ریاست فدراسیون قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین رابطه مکاتبات متعددی با وزارت ورزش انجام شد و طی آن ضمن تاکید بر اهمیت کار ناجیان و ابعاد معنوی و ارزشی آن و همچنین تشریح وضعیت فعلی منجیان غریق و مصائب ناشی از نابسامانی وضعیت قراردادی‌شان، رسیدگی به این موضوع مطرح شد.

نتیجه رایزنی‌ها، مکاتبات و پیگیری های انجام شده در نهایت منجر به دستور معاون محترم وزیر مبنی بر الزام انعقاد قرارداد با منجیان و بیمه آنها شد. 

این موضوع از سوی آقای دکتر مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای به ٣٠ اداره کل ورزش و جوانان استانی ابلاغ و بر اساس آن بر الزام قرارداد از سوی باشگاه ها، استخرها و اماکن آبی با منجیان و بیمه آنها بر اساس بیمه تامین اجتماعی تاکید شد.

همچنین تاکید شده که عدم رعایت این مسئله و نادیده گرفتن قرارداد منجیان، از تخلفات موسس و مدیر باشگاه محسوب خواهد شد.

در ابلاغیه آقای دکتر علی نژاد به ادارات کل ورزش و جوانان استان ها، به بیمه مسئولیت مدنی معتبر با پوشش بیمه کامل برای جبران خسارات تاکید و همچنین بر اساس ماده ١٣ قانون مسئولیت مدنی، کارفرمایان مشمول ماده ١٣ مکلف شدند کارکنان خود را در قبال خسارات وارده از ناحیه آن به اشخاص ثالث بیمه نمایند. 

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منجیان غریق بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول

به گزارش همشهری آنلاین، در فصل جاری لیگ دسته اول مطابق با ابلاغ‌های داوری، ۸۰ داور وسط (اصلی) بازی‌ها را قضاوت کردند که لیست مذکور به واسطه حضور برخی بستگان خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران، حاشیه‌ساز شد. «پوریا» فرزند رئیس کمیته داوران از استان لرستان در رقابت‌های دسته اول فوتبال کشور سوت می‌زند. پیش از این خداداد افشاریان در این رابطه گفته بود: «استان لرستان ۴۵ داور دارد که در رده‌های مختلف سوت می‌زنند. حالا یک نفر از آنها هم فرزند من باشد چه ایرادی دارد؟».

بعد از برگزاری ۲۸ هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور و در حالی که تنها شش هفته به پایان این رقابت‌ها باقی مانده است تاکنون سه داور آمار بیشترین قضاوت به‌عنوان داور وسط را به خود اختصاص دادند. ناصر جنگی، مسعود حقیقی و پوریا افشاریان با هفت مرتبه قضاوت به‌عنوان داور اصلی تاکنون رکورددار قضاوت در این لیگ هستند. البته پسر رئیس کمیته داوران در دو مسابقه هم به‌عنوان داورم چهارم در تیم داوری حضور داشته است تا کل آمار ابلاغ‌های وی (داور اصلی و داور چهارم) به عدد ۹ برسد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در پنج مسابقه از ۹ دیداری که افشاریان در تیم داوری جای داشته است، یک طرف قضیه تیم‌های شیرازی بودند. بر همین اساس چهار بازی فجرسپاسی و یک بازی هم طبق ابلاغ‌ها مربوط به شهر راز شیراز بوده است. ضمن اینکه چهار مرتبه از قضاوت‌های او مربوط به تیم‌های تهرانی بوده که سه بازی را در پایتخت سوت زده است. سه بازی هم طبق برنامه مرتبط به آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) بوده که در هفته بیست‌وهشتم به دلیل عدم آمادگی ورزشگاه استقلال ملاثانی دیدار این تیم مقابل فجر سپاسی برگزار نشد. البته این موضوع در اصل ماجرا که ابلاغ داوری برای پسر رئیس کمیته داوران صادر شده بود، تفاوتی ایجاد نمی‌کند.

کد خبر 846342 منبع: تسنیم برچسب‌ها داوری فوتبال ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • حق بیمه کارگران برا اساس دستمزد واقعی است
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق در ارومیه
  • فرمانده سپاه تهران: «سفیران مهر» تذکر رعایت حجاب در اماکن عمومی را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • جزئیات چگونگی اجرای طرح فیرپلی مالی باشگاه‌ها با اصلاح آیین نامه/تاکید چند باره وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال
  • زمان ابلاغ آیین نامه جدید توزیع برخط دارو