Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ جواد خیابانی گزارشگر درباره سقوط استقلال به دسته سوم فوتبال ایران گفت: این حاصل قوانین من درآوردی بود. جامی برگزار کردند که گفتند هر تیمی در این رقابت ها موفق نشود باید به دست پایین برتر سقوط کند. این قوانین عجیب و غریب بود که به این نتیجه رسید و متاسفانه این اتفاق برای استقلال رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این قوانین فقط در فوتبال ایران رایج است، اظهار کرد: دهه ۶۰ اعلام کردند که بازیکنان با بیش از ۲۷ سن اجازه حضور در تیم ملی را ندارند در حالی که نفراتی چون ناصر حجازی و علی پروین می توانستند در تیم حاضر باشند. این قوانین عجیب فقط در فوتبال ایران اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: امارات میزبان جام باشگاه‌های جهان شد

۲۵۳ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جواد خیابانی باشگاه استقلال جواد خیابانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تعطیل شدن فیتیله از زبان عمو قناد پس از ۱۰ سال (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رونمایی از اسم مخفی سید جواد هاشمی در برنامه صداتو (فیلم) صحبت‌های جالب جواد رضویان درباره چند اصطلاح قمی (فیلم) جواد خیابانی: نه قهر کردم و نه از تلویزیون می‌روم (فیلم)

دیگر خبرها

  • جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست هند جیرفت بزرگ است (فیلم)
  • (ویدیو) تداوم جملات عجیب جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست، هند جیرفت بزرگ است!
  • جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست هند جیرفت بزرگ است!
  • اکبرپور: حرف‌های جواد نکونام درباره ایشان درست بود!
  • ماجرای تعطیل شدن فیتیله از زبان عمو قناد پس از ۱۰ سال (فیلم)
  • ماجرای دیده شدن دسته گرگ ها در تهرانپارس چیست؟ + ویدئو | واکنش رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش
  • حقوق از جیب مردم، خوش رقصی برای بیگانگان / حواشی عجیب و هنجارشکنانه دروازه‌بان استقلال
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون مشخص شد
  • سرنوشت تلخ بورسا اسپور؛ از بازی در لیگ قهرمانان تا سقوط به دسته چهارم فوتبال ترکیه