Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی اسماعیلی روز پنجشنبه در حاشیه همایش منادیان وحدت در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در این سفر در تلاش بودیم که به بهانه هفته وحدت و حضور در همایش منادیان وحدت، زمینه های رشد فرهنگی و هنری استان را از نزدیک بازدید کرده و به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ماموریت داده شد تا در شورای فرهنگ عمومی به سرعت یک برنامه برای رشد و تعالی فرهنگ استان تدارک ببینند که امیدواریم بتوانیم در این چهار سال دولت مردمی اقدامات شایسته لازم را برای این استان مملو از استعدادها و ظرفیت های خوب فرهنگی و هنری، ایجاد و شکوفا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در دولت مردمی توجه اصلی در حوزه فرهنگ حمایت از استان هایی مانند سیستان و بلوچستان است که اگر نیازها به صورت دسته بندی تهیه شود در اولین فرصت براساس برنامه دولت به صورت ویژه به مناطقی مانند سیستان و بلوچستان که دچار محرومیت های تاریخی شده اند رسیدگی خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در این وزارتخانه بخش خاصی برای توسعه مطبوعات و حمایت از اهالی رسانه پیش بینی شده و آماده هستیم در زمینه بحث های آموزشی در سیستان و بلوچستان اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی بیان کرد: در این استان شاهد جلوه زیبایی از اتحاد و یکرنگی مردم هستیم به همین دلیل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی استعدادهای خود را بکار خواهد گرفت تا این زمینه های اتحاد و هویت ملی بیشتر در معرض دید عموم قرار گیرد و این امر از طریق توجه ویژه به استان، برگزاری جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی و هنری فراهم خواهد شد و بسته ای در حال آماده شدن است که برنامه هایی برای اقدام در بخش های مختلف پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز پنجشنبه به منظور شرکت در همایش منادیان وحدت وارد زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان شد. وی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران سازمان‌های زیرمجموعه این وزارتخانه و شماری از مسوولان استان قرار گرفت.

در این سفر حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد وزیر فرهنگ و ارشاد را همراهی می‌کند.

حضور در گلزار شهدای زاهدان، دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و شرکت در همایش منادیان وحدت از جمله برنامه‌های سفر یکروزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به زاهدان بود.

دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لحظاتی پیش زاهدان را ترک کرد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان وزیر ارشاد هفته وحدت زاهدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان وزیر ارشاد هفته وحدت سیستان و بلوچستان وزیر ارشاد هفته وحدت زاهدان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همایش منادیان وحدت سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و هراس دشمنان است

  آیت‌الله مصطفی محامی  در دیدار با جمعی از فرماندهان یگان‌های مستقر ارتش در زاهدان ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم، هراس دشمن و حافظ استقلال و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران بوده و برای همین ارزش کار بالا و بسیار مورد توجه است.

وی با اشاره به اینکه به واسطه نقش مهمی که ارتش ایفا می‌کند دشمن همواره و از همان دوران آغازین انقلاب در صدد وارد کردن ضربه به این نیروی مؤمن و مقتدر بوده است افزود: ارتشیان از همان روزهای آغازین انقلاب راه خود را از رژیم شاهنشاهی جدا کرده، پای کار انقلاب آمدند و به مردم پیوستند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جایگاه حساس ارتش سبب طمع دشمنان شده تا به هر نحوی به دنبال آسیب زدن به این نیروی مقتدر باشند به گونه‌ای که در گذشته انحلال ارتش را دنبال می‌کردند و حالا ممکن است به دنبال نفوذ باشند یا در فضای رسانه‌ای به دنبال این باشند تا با شبهه پراکنی ایمان ارتشیان را تضعیف کنند و در انگیزه و اراده نیروها خلل ایجاد کنند.

آیت الله محامی خاطرنشان کرد: ارتش قوی و مقتدری داشته‌ایم که در کنار سایر نیروهای نظامی روز به روز بر اقتدار آن افزوده شده و نکته مهم این است که قدرت روزافزون نیروهای نظامی و ارتش تنها در پیشرفت امکانات و تجهیزات نیست بلکه مهمتر از امکانات و تجهیزات نیروی انسانی است و ما در ارتش مقتدر فرماندهان و نیروهایی داشته و داریم که با اراده پولادین، عزم استوار و ایمان قوی پای کار دفاع از کشور و انقلاب هستند و شهید سپهبد صیاد شیرازی تنها یک نمونه از این افراد دل داده به نظام اسلامی بود.

وی عنوان کرد: چنین افرادی در بدنه ارتش کم نبودند و نقطه امتیاز و دست برتر ما همین نیروهای انسانی مؤمن، متعهد و وفادار هستند و برای کسب موفقیت‌های بیشتر، ارتش ما باید همواره در حال تربیت چنین نیروهایی باشد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: این استان پهناور و دارای مرزی گسترده است که انجام کار در استان را سخت می‌کند و باید توجه داشت که فعالیت سخت از انسان‌های سست برنمی آید و باید نیروهایی با عزم پولادین تربیت شوند تا پای کار باشند.

آیت الله محامی ابا بیان اینکه در سیستان و بلوچستان زمینه‌های لغزندگی وجود دارد که باید عوامل بیرونی و درونی را کنترل و معرفت، بینش، بصیرت و توان خود کنترلی در میان نیروها را تقویت کنیم افزود: ما نیازمند یک ارتش مؤمن و مقتدر هستیم که این‌ نیازمند برنامه‌ریزی، کار و تلاش در ابعاد مختلف است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • اتحاد ملی و انسجام اسلامی هم افزایی یا تعارض؟
  • 48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • وزیر ارشاد: قیمت بلیط کنسرت‌ها به زیر یک میلیون تومان کاهش می‌یابد
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • جلوه اتحاد و اقتدار ملت با رژه نیرو‌های مسلح در مهاباد
  • ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و هراس دشمنان است
  • وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم