Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:28:27 GMT

سرپرست فرمانداری لامرد معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۵۱۳۳

سرپرست فرمانداری لامرد معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی حسین زاده امام جمعه لامرد، پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری لامرد اظهار داشت: پیاده سازی و اجرایی کردن قوانین توسط مدیران دلسوز و زحمتکش به خاطر فشار کاری دشوار است اما با وحدت و همدلی و وفاق باید کارها را با نظم پیش برد و ایجاد وفاق از وظایف فرماندار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد امام صادق (ع) اظهار داشت: از آنجا که نظر وزارت کشور بر بومی بودن همچنین رابطه استخدامی با وزارت کشور بود، آقای رستگار به عنوان گزینه فرمانداری معرفی شد که وی مدال افتخار خانواده شهید را نیز دارد.

سیدموسی موسوی بیان کرد: وی در سن ۱۴ سالگی عازم جبهه شد و به ساختار وزارت کشور و محیط و مجموعه آن نیز آشنایی کامل دارد.

وی تاکید کرد: با قالب بندی اداری نمی‌شود مشکل را حل کرد و همانطور که رئیس جمهور به جمع مردم می‌رود، از فرماندار شهرستان هم می‌خواهم که در جمع مردم حاضر شود و در محلات و روستاها حضور پیدا کرده و مشکلات مردم را رفع کند.

بخش خصوصی لامرد به کمک دولت بیاید

موسوی ادامه داد: اعتبارات دولتی اندک است و با تکیه بر اعتبارات دولتی به تنهایی نمی‌توان موانع و مشکلات را حل کرد بنابراین باید از بخش خصوصی کمک گرفته شود.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس افزود: برای تشویق سرمایه گذاران از فرماندار جدید درخواست می‌کنم تا طرح‌های مختلف را بی نام بگیرند و موانع را برطرف کنند زیرا باید فرش قرمز برای سرمایه گذار پهن و از آنان استقبال کرد.

موسوی عنوان کرد: وحدت و همگرایی در جامعه بسیار مهم است و درب اتاق فرماندار باید به روی همه باز باشد که خوشبختانه این آرامش اکنون به همت مردم، علما و بزرگان به خوبی حاکم است.

علی وکیل زاده، سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس نیز در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از فرمانداران اسبق لامرد گفت: از فرماندار جدید لامرد توقع می‌رود که امور دولت سیزدهم را به خوبی دنبال کند و امنیت و نظم و همچنین مسائل اقتصادی شهرستان را پیگیری کند.

اشتغال جوانان را به عنوان دغدغه دولت پیگیری می‌کنیم

سرپرست فرمانداری لامرد نیز در این مراسم با ارائه برنامه‌های خود اظهار کرد: شهرستان لامرد یک شهرستان صنعتی و گازی است و امیدواریم با همکاری نماینده مجلس در راستای منویات مقام معظم رهبری و همچنین دولت سیزدهم در توسعه و عمران شهرستان گام‌های مؤثری را برداریم.

اسماعیل رستگار افزود: بنده به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان، منافع مردم را از اولویت‌های کاری خود می دانم و با فعال کردن کمیته‌های اشتغال، زمینه اشتغال جوانان که از دغدغه‌های دولت است را رفع خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: فارغ از همه مسائل سیاسی، آمده‌ام تا تمام همت خود را به کار گیرم و با برنامه ریزی هدفمند، همکاری مدیران و خرد جمعی، چشم اندازی روشن و متوازن را رقم بزنیم.

رستگار ادامه داد: با استفاده از مدیران جهادی، انقلابی و فساد ستیز، مباحث مرتبط با اشتغال جوانان و توسعه شهرستان را دنبال می‌کنیم و در جمع مردم حضور خواهیم یافت و مسائل و مشکلات آنها را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش مهر، در این مراسم از تلاش‌های محمد پیشاهنگ تجلیل و اسماعیل رستگار به عنوان سرپرست فرمانداری لامرد معرفی شد.

رستگار متولد سال ۱۳۵۲ است و عضویت در شورای سیاستگذاری و شورای مرکزی جمعیت انقلاب اسلامی استان فارس، بخشدار مرکزی لامرد، رئیس اداره رفاه استانداری فارس، کارشناس هسته گزینش استانداری فارس، کارشناس ویژه وزارت کشور در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی در شهرستان آباده، کارشناس برتر استان فارس در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) در سال ۸۹، بازرس ویژه فرمانداری شهرستان کوار، رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله ایمانی در انتخابات خبرگان رهبری در شهرستان لامرد، دبیر کمیته انطباق مصوبات شورای اسلامی شهرستان لامرد در سال ۹۶ در کارنامه وی به چشم می‌خورد.

کد خبر 5333073

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری لامرد فرمانداری لامرد حکم انتصاب ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا گرگان لیگ برتر فوتبال ایران کرمانشاه ایلام واکسیناسیون کرونا زمین لرزه شیوع کرونا عکس استانها زلزله سرپرست فرمانداری لامرد وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم از تلاش های حجت الاسلام علی دانش افروز قدردانی و حجت الاسلام محمد ابراهیم افلاکیان به عنوان سرپرست جدید نهاد نمایندگی در این دانشگاه معارفه شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور در این مراسم گفت: مأموریت های این نهاد در دانشگاه ها، رشد بینش سیاسی، حمایت و هدایت فکری تشکل های دانشجویی و دانشگاه و تقویت ارزش های اسلامی و انقلابی در سطوح اجرایی و علمی است

حجت الاسلام نبوی بر جهاد تبیین در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد و افزود: حضور روحانیون بین دانشجویان به منظور راهنمایی و ارشاد فکری و اخلاقی از وظایف روحانیت در دانشگاها است.

حجت الاسلام افلاکیان، مسئول جدید نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور همدان هم مهمترین راهبرد این نهاد در دانشگاه را ایجاد دانشگاه اسلامی در مبحث تعلیم و تربیت و آموزش کشور دانست.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت