Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل هنرهای تجسمی از کارگاه «در رثای سیمرغ تجلی» حبیب‌الله صادقی دیدن کردند.

به گزارش ایسنا، محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هادی مظفری، مدیر کل هنرهای تجسمی عصر چهارشنبه (بیست و هشتم مهرماه) از کارگاه «در رثای سیمرغ تجلی» اثر حبیب‌الله صادقی در فرهنگستان هنر بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید بهمن نامور مطلق، رییس فرهنگستان هنر و علیرضا اسماعیلی، دبیر فرهنگستان نیز حضور داشتند.

 


حبیب‌الله صادقی، هنرمند نقاش در این بازدید درباره روند خلق اثر که "روایت‌هایی را با استفاده از اسطوره‌ها و نمادها از رشادت‌ها و حماسه‌ها در طول تاریخ تا امروز تبیین می‌کند" توضیح داد. 

صادقی کارگاه اثر نقاشی «در رثای سیمرغ تجلی» را که به طول ۱۰۰ متر است از سال گذشته آغاز کرده و مراحل پایانی را می‌گذراند. 

 



 


انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمود شالویی هنرهاي تجسمي حبیب الله صادقی در رثای سیمرغ تجلی حبیب الله صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر ورزش مختلط در لواسان که باعث برکناری شد

تعداد بازدید : 92 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 396 پس از انتشار فیلمی از تمرین مختلط تعدادی از رزمی‌کار دختر و پسر در باشگاهی در منطقه لواسان، یک منبع آگاه در شهرداری لواسان در واکنش به این اتفاق گفت: «این اتفاق در یک زمین روباز رخ داده است. آن افراد تحت نظر یک باشگاه نبودند و به صورت آزاد تمرین می‌کردند.» پس از این موضوع سرپرست شهرداری لواسان گفت: «با برکناری آقای مصطفی خدابنده مسئول واحد فرهنگی ورزشی شهرداری لواسان، آقای یوسف نخلی در این مسئولیت به عنوان سرپرست مشغول به کار خواهد شد.» تصاویری که در این زمینه فارس منتشر کرده را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • کاسب حبیب الله‌،طرحی برای تجلیل از کاسبان خوشنام
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • بازدید دادستان ملایر از کارگاه های غیر مجاز
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • تصاویر ورزش مختلط در لواسان که باعث برکناری شد
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد