Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@22:23:15 GMT

علت پلمب ساختمان بورس تهران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۵۱۸۲

علت پلمب ساختمان بورس تهران اعلام شد

​درحالی که برخی اخبار از پلمب ساختمان شرکت بورس تهران واقع در سعادت آباد حکایت دارد، روابط عمومی این شرکت اعلام کرد فقط در پارکینگ ساختمان پلمب شده و رفت و آمد به ساختمان از روز شنبه طبق روال عادی خواهد بود. مدیر روابط عمومی بورس تهران درباره پلمب ساختمان شرکت بورس توضیح داد: فقط در پارکینگ به دلیل برخی اختلافات با شهرداری پلمب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درواقع در ورودی ساختمان پلمب نشده و از روز شنبه کارمندان به شرکت خواهند آمد و فعالیت شرکت بورس ادامه خواهد داشت. برای حل این مشکل نیز شرکت بورس درحال مذاکره با شهرداری است.

بر اساس این گزارش، شهرداری روی یکی از درهای شرکت بورس تهران بنری با این محتوا نصب کرده است که "این محل به استناد قطعی کمیسیون ماده صد شهرداری تهران به شماره ۹۹۰۶۰۱۳۴ مورخ ۱۳۹۹.۹.۹ پلمب گردیده است. در صورت فک پلمب برابر ماده ۵۳۴ قانون مجازات اسلامی جرم تلقی میگردد و برابر قوانین و مقررات با متخلفین برخورد خواهد شد. "

البته این مباحث درحالی مطرح می‌شود که برخی عکس های منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد بنر مذکور روی یکی از درهای ورودی ساختمان هم نصب شده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بورس تهران روابط عمومی شهرداری فضای مجازی قوانین و مقررات بورس تهران شرکت بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم

در جلسه‌ای با حضور سلطانی معاون دادستان قم و مسئولان شهرداری و آب منطقه‌ای استان، دستور فک پلمب ۴ حلقه چاه شهرداری قم صادر شد.

گفتنی است چند روز گذشته خبری به نقل از سازمان آب منطقه‌ای مبنی بر پلمپ ۴ حلقه چاه شهرداری قم با عنوان حراست از منابع آبی استان و بر اساس دستور مقام قضایی منتشر شد که این موضوع با واکنش شدید مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم روبرو شد.

پیام جوادیان با بیان اینکه متأسفانه شرکت آب منطقه‌ای نسبت به پلمب کامل و انسداد ۴ حلقه چاه آب خام فضای سبز اقدام نموده است، افزود: این چاه‌ها متعلق به شهرداری قم بوده و سالیان سال جهت آبیاری درختان و فضای سبز استفاده‌شده است، و این چاه‌ها در راستای جداسازی کامل آب شرب از آب خام بوده و قطعاً این اقدام غیرمسئولانه آب منطقه‌ای باعث نابودی کامل فضای سبز و درختان شهر خواهد شد.

در این راستا دستور رفع پلمب این چاه‌ها توسط معاون دادستانی استان صادر شد و این چاه فک پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم
  • کلنگ بی‌قرار شهرداری؛ بیخ گوش سنگلج
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند/بی‌اعتنایی به طرح توسعه تئاتر قدیمی