Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی فروردین به انتقاد از حرف های چند وقت اخیر شهاب عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال پرداخت.

اظهارات شهاب‌الدین عزیزی خادم در برنامه زنده تلویزیونی واکنش‌ها و انتقادات زیادی را به همراه داشت و به همین خاطر قرار است رئیس فدراسیون فوتبال برای ادای پاره‌ای از توضیحات، در جلسه‌ای با حضور اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی فروردین در این خصوص گفت:

قرار است از شهاب‌الدین عزیزی خادم و مشاور حقوقی او غلامرضا رفیعی دعوت کنیم تا در فراکسیون ورزش حاضر شوند و به برخی ابهامات پاسخ بدهند.

رئیس فراکسیون ورزش در پاسخ به این سؤال خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس که آیا این جلسه به خاطر اظهارات عزیزی خادم پیرامون مسائلی که گفته می‌شود به علوم غریبه مربوط است برگزار می‌شود، گفت:‌

این موضوع دوم است. موضوع اصلی بحث VAR و اظهاراتی است که عزیزی خادم و رفیعی در برنامه فوتبال برتر مطرح کردند. این صحبت‌ها هم به شأن داوران فوتبال کشور و هم به اقتدار و امنیت نظام خدشه وارد کرد. موضوعی که او به زبان آورد و اعلام کرد کشور در ۲۰ سال نتوانسته یک جوراب وارد کند به نوعی خوراک برای بیگانه‌هاست. این مساله قابل پیگرد است و باید جواب بدهد که چرا چنین صحبتی کرد.

عزیزی خادم تصریح کرد:

در مورد ادبیاتی که بعد از هر بازی استفاده می‌کند و مصاحبه‌هایی که هیچ سنخیتی با مسائل فنی فوتبال ندارند، باید بازیکنان و کادر فنی تیم در مورد زحمات‌شان ادعا کنند. امروز در ورزش هرکس بیشتر روی مسائل فنی مانند تکنیک، تاکتیک و آمادگی جسمانی تمرکز کند موفق است. نباید به مسائلی که امروز بیشتر جنبه خرافات دارد بپردازیم و از زحمات بازیکنانی که اغلب لژیونر هستند غافل باشیم. اینکه بخواهیم به جای موضوعات فنی خودمان را به مسائلی وصل کنیم که نگاه مردم را عوض و آن‌ها را دچار نگرانی می‌کند، توهین به فرهنگ و روحیه جوانمردی ورزش است

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهاب الدین عزیزی خادم رییس فراکسیون ورزش مجلس شهاب الدین عزیزی خادم مهدی فروردین عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: مهدی الفتی، ملی پوش گلستانی ژیمناستیک با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک توانست سهمیه حضور در المپیک پاریس را کسب کند.

قاسمعلی برزمینی، در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: مهدی الفتی، ملی‌پوش گرگانی ژیمناستیک ایران موفق شد با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به المپیک پاریس راه پیدا کند.

وی گفت: اولین بار است که یک ورزشکار رشته ژیمناستیک از ایران موفق به کسب سهمیه المپیک شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان ادامه داد: مهدی الفتی با کسی ۶۲ امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

برزمینی ادامه داد: الفتی در بازی‌های آسیایی هانگژو نیز با کسب نشان نقره نخستین نشان این بازی‌ها را برای ایران به ارمغان آورد.

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • انتقاد تند چمران از سه بانک اصلی در تهران | نمای شیشه‌ای ساختمان‌هایتان دهن کجی به اصول معماری است
  • ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک