Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به طور سرزده از مجتمع شورای حل اختلاف بوشهر و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر بازدید کرد. خبرگزاری میزان- علی جمادی به طور سرزده از مجتمع شورای حل اختلاف بوشهر و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر بازدید کرد.
در این بازدید رئیس کل دادگستری استان بوشهر با حضور در کلیه شعب مجتمع مرکزی در جریان روند کار شورا‌ها و مشکلات بعضی از شعب قرار گرفته و با بررسی پرونده‌ها نواقص و ایرادات را متذکر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی جمادی با بیان اینکه رسالت ذاتی شورای حل اختلاف جهت تلاش برای برقرای مصالحه و حل و فصل اختلافات طرفین دعواست گفت: فعالیت‌ها و عملکرد شورای حل اختلاف در کاهش ورودی پرونده‌ها به محاکم و رفع اطاله دادرسی را موثر است.
وی ادامه داد: می‌بایست با تلاش بیشتر فرهنگ صلح و سازش را در جامعه گسترش داد و این امر را در جامعه نهادینه کرد که در این راستا می‌طلبد همه‌ی کسانی که در امر صلح و سازش فعالیت دارند تلاش مضاعف داشته باشند.   جمادی در این بازدید در جریان مشکلات و سوالات مراجعه کنندگان قرار گرفت و جهت مرتفع شدن مشکلات و تسریع در انجام امور ارباب رجوع دستوراتی صادر کرد.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر در ادامه از حوزه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بازدید کرد.   وی در این بازدید گفت: توجه به پیشگیری از وقوع جرم از اولویت‌های دستگاه قضایی است و در این راستا با می‌بایست با تدوین طرح‌های پیشگیری از جرایم و نیازسنجی بر اساس فراوانی آماری در مسایل ضروری‌تر، مشخص و با همکاری دستگاه‌ها و کمک خود مردم این کار‌ها انجام شود تا بتوانیم شاهد کاهش جرایم باشیم.      بیشتر بخوانید:       بازدید رئیس کل دادگستری استان گیلان از معدن شهرستان فومن انتهای پیام/ برچسب ها: بوشهر بازدید حل ا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بوشهر بازدید حل ا رئیس کل دادگستری استان بوشهر پیشگیری از وقوع جرم شورای حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ هزار میلیارد تومان حق عوارض آلایندگی استان بوشهر وصول می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرانگیز ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نشستی که به صورت وبیناری با رئیس قوه قضائیه داشتیم مسائل و موضوعات مهم استان بوشهر ارائه و بررسی شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: رسیدگی به مسائل زندان‌ها، زندانیان و خانواده آنها را با جدیت دنبال می‌کنیم و با حضور در زندان و سرکشی به خانواده زندانیان مسائل و مشکلاتشان با جدیت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به تلاش برای استفاده از احکام جایگزین حبس خاطرنشان کرد: به قضات تاکید شده که تا جایی که ممکن باشد از صدور احکام حبس و قرارهای بازداشت پرهیز کنند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: در ماه رمضان به ۸۰ خانواده زندانی سر زدیم و ضمن بررسی مشکلات آنها برای رفع مشکل و تأمین نیازهایشان تلاش شد.

وی گفت: در ایام ماه رمضان، عید نوروز و عید فطر حدود ۶۵۰ زندانی از مرخصی بهره مند شدند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به پیگیری مطالبات دولت از پتروشیمی‌ها بیان کرد تاکنون ۴۰ هزار میلیارد تومان وصول شده و پیگیر وصول ۵۰ هزار میلیارد تومان دیگر هستیم.

وی از پیگیری پرداخت حق عوارض آلایندگی به استان خبر داد و گفت: تاکنون پرداخت هزار میلیارد تومان قطعی شده و تا پایان ماه هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان دیگر قطعی می‌شود و در چهار ماهه اول امسال ۱۹ هزار میلیارد تومان وصول می‌شود.

وی از تعیین تکلیف ۵۵ درصد پرونده‌های قضائی مسن استان خبر داد و بیان کرد: کاهش فلر سوزی، جلوگیری از هدر رفت گازهای همراه نفت و … از دیگر اقدامات در دست پیگیری است.

کد خبر 6084655

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • پرداخت ۲۱ هزار میلیارد تومان حق آلایندگی استان بوشهر
  • ۱۹ هزار میلیارد تومان حق عوارض آلایندگی استان بوشهر وصول می‌شود
  • شورای پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در لرستان فعال شود
  • اجازه سوء استفاده از مواهب خدادادی مازندران را از متخلفین سلب می‌کنیم