Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@20:20:36 GMT

جدیدترین قیمت سکه و طلا در بازار

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۵۲۵۵

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۱ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان است. ناطقان: امروز (۲۹ مهر ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۱ میلیون و 570 هزار تومان رسید، نیم سکه ۵ میلیون و 970 هزار  تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و 782 دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و 145 هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت سکه نسبت به آخرین معاملات دیروز ۳۰ هزار تومان افزایش یافته است.  

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:
نام محصول  نرخ(تومان) سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  ۱۱.570.۰۰۰ سکه تمام طرح قدیم  ۱۱.300.۰۰۰ نیم سکه بهار آزادی 5.970.۰۰۰ ربع سکه بهار آزادی ۳.500.۰۰۰ سکه گرمی  ۲.15۰.۰۰۰ اونس جهانی  یک هزار و 782 دلار و 54 سنت طلای ۱۸ عیار ۱.145.2۰۰ منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: قیمت ، سکه و طلا ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت سکه و طلا بازار بهار آزادی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش قیمت‌ها دربازار طلا و سکه/ حباب سکه کم شد

بعد از پاسخ ایران به اسرائیل و کاهش هیجانات در بازار ارز، ریزش قیمت ها در بازار طلا وسکه هم آغاز شده تا جایی که قیمت طلای ۱۸ عیار که تا ۴ میلیون همبالا رفته بود هم اکنون به ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان بازگشته است. - اخبار اقتصادی -

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت قیمت ها در بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهار داشت: بازار جهانی امروز تعطیل است و قیمت اونس تغییری نکرده ولی پیش بینی می شود باتوجه به تحولات منطقه از فردا قیمت جهانی طلا هم با کاهش همراه شود.

گزارش تسنیم از بازار ارز/ دلار 64هزارتومانی هم خریدار ندارد

 

وی با بیان اینکه  با آرام شدن فضای منطقه و تخلیه هیجانات بازار، قیمت‌ها در بازار طلا و ارز نزولی شده است، گفت: قیمت سکه به زیر 45 میلیون تومان بازگشته است، قیمت طلای 18 عیار هم که تا 4 میلیون تومان بالا رفته بود الان به 3 میلیون و 750 هزار تومان رسیده و همچنان روند کاهشی دارد.

این فعال بازار طلا و سکه ادامه داد: الان روند بازار نزولی است و بیشتر مردم فروشنده هستند. فعلا معاملات خیلی کم شده و تا حدودی متوقف است و همه با احتیاط عمل می کنند.

او با تأکید براینکه حباب سکه تا 8 میلیون و 200 هزار تومان بالا رفته بود الان به 7 میلیون تومان کاهش یافته است، گفت:  قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 42 میلیون و200 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 44 میلیون و 800 هزار تومان است. در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 26 میلیون و 700 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 16  میلیون و 700 هزار تومان و سکه یک‌گرمی7 میلیون و 500 تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 16 میلیون و 250 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2343 دلار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
  • روند قیمت طلا و انواع سکه در بازار؛ سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • آخرین قیمت سکه و طلا در بازار آزاد
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۲۸ فروردین ماه
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۲۷ فروردین ماه
  • ریزش قیمت‌ها در بازار طلا وسکه آغاز شد
  • ریزش قیمت‌ها دربازار طلا و سکه/ حباب سکه کم شد
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۶