Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ضمن قدردانی از روند پوشش واکسیناسیون علیه کرونا، گفت: واکسیناسیون دانش آموزان در کشور، از مرز ۷۰ درصد گذشته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ علیرضا کاظمی علیرضا کاظمی در جمع خبرنگاران یاسوج اظهار کرد: در سفر اخیر آیت الله دکتر رئیسی و هیأت محترم دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد، مقرر شد تمامی مدارس کپری و کانکسی جمع آوری شوند که در این رابطه، با توجه به بالابودن آمار و ارقام مدارس کانکسی در این استان، برنامه ریزی های لازم برای برچیده شدن این مدارس آغاز شده و به زودی تمامی مدارس کانکسی بالای ۱۵ دانش آموز استان، جمع آوری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، یکی دیگر از اهداف سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد را بررسی و احصای مشکلات آموزش و پرورش استان برشمرد و گفت: زلزله سی‌سخت آسیب زیادی به مدارس وارد کرد و هم اینک تعداد زیادی از آنها بازسازی شده است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در مورد نحوه بازگشایی مدارس، تصریح کرد: بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جاری در دو مرحله انجام می‌گیرد؛ بطوری که در فاز اول مدارس با جمعیت زیر ۱۵ نفر و کمتر فعالیت‌های آموزشی خود به شیوه حضوری آغاز کردند که بر اساس آخرین اطلاعات، ۵۰ درصد مدارس در استان کهگیلویه و بویراحمد به شیوه حضوری فعالیت می‌کنند.

وی تأکید کرد: از اول آبان ماه ارزیابی بازگشایی مدارس از سوی مدیران مدارس آغاز می‌شود، واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ در حال اجراست و بالای ۸۰ درصد دانش آموزانی این استان واکسن دریافت کرده‌اند. واکسیناسیون دانش آموزان در کشور، از مرز ۷۰ درصد گذشته است.

کاظمی همچنین در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش می‌کنیم با برنامه ریزی های دقیق، مدارس سنگی استان جمع آوری و مدارس مقاوم و استاندارد را جایگزین آنها کنیم. بعد از سفر ریاست محترم جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز به همراه تیمی از مسئولان وزارت آموزش و پرورش و به منظور پیگیری مصوبات و دستورات رئیس جمهور به این استان، سفر کرده‌ایم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش، گفت: تلاش می‌کنیم با برنامه ریزی های دقیق، مدارس سنگی استان جمع آوری و مدارس مقاوم و استاندارد جایگزین آنها شود. در شهر زلزله زده سی‌سخت، ۲۶ مدرسه بازسازی و چهار مدرسه نیز مقاوم سازی شده است و به فضل الهی دو مدرسه در مقیاس بزرگ نیز امروز، افتتاح می‌شود.

کد خبر 530396

منبع: ایمنا

کلیدواژه: واکسیناسیون همگانی کرونا اپیدمی کرونا دانش آموزان واکسیناسیون دانش آموزان مدارس پاندمی کووید 19 سرپرست وزارت آموزش و پرورش علیرضا کاظمی طرح مقاوم سازی مدرسه کهکیلویه و بویر احمد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان کهگیلویه و بویراحمد واکسیناسیون دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش قم گفت: امسال برای اجرای این طرح، ۱۶ مدرسه بعنوان پایگاه مطالعاتی نوروزی دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

مسعود فلسفی نژاد افزود: دانش آموزان با شرکت در این طرح و حضور مستمر، منظم و برنامه ریزی شده در کلاس‌های جبرانی و تقویتی رشته‌های مختلف، ضمن ارتقای توان علمی خود، آماده کنکور سراسری پیش رو می‌شوند.

وی گفت: امسال طرح اعتکاف علمی مدارس در دو روش ۲۴ ساعته و ۱۱ ساعته اجرا شده و ۱۶ مدرسه‌ی در نظرگرفته شده برای این طرح با پهن کردن سفره‌های افطار و سحر در خدمت دانش آموزان هستند.

انجام مشاوره‌های تحصیلی متناسب با هر رشته و ارائه راهکار‌های مقابله با استرس برای دانش آموزان پای کنکوری، از دیگر مزیت‌های شرکت در این طرح است.

طرح اعتکاف علمی دانش آموزی از ۲۸ اسفند پارسال آغاز شده و تا ۱۳ فروردین امسال ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • احداث چمن مصنوعی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم با کلنگ زنی ۱۰ چمن ورزشی
  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • اسکان ۱۱هزار و ۵۰۰نفر در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • اعلام نتایج «پویش مهر» از اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پذیرش ۱۴۸۰ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • اسکان ۹۷۶۱ نفر روز توسط آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی