Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:51:02 GMT

«نسل نو» در نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۵۳۴۲

«نسل نو» در نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مدیریت روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، نمایشگاه گروهی تصویرسازی «نسل نو» که در بردارنده آثار ۱۲ هنرمند تصویرگر است یکم تا دهم آبان‌ در نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

«نسل‌ نو» که به انتخاب سیدکمال طباطبایی مدرس و هنرمند تصویرگر، گردآوری شده، برداشت آزادانه و امروزی از بن‌مایه داستان و تلفیق آن با ذهنیت تصویری هر هنرجوست که موجب پدید آمدن رویکردهای متفاوت و متنوع در شکل گیری این نمایشگاه گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه روز جمعه سی ام مهر ساعت ۱۶ تا ۱۹ با حضور هنرمندان افتتاح می شود و برای بازدید هر روز ساعت ۹ تا ۱۵ با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، دایر خواهد بود.

هما اسحاقی، محسن حبیبی، عطا سرمست، الهه محمدی، فروغ یعقوبی، بهار دزفولی منش، حمیده سبحانی، فاتیما کریمی، مونا نوروزی، نسرین روشن پور، الهه جوانمردی و یاسمن امامی هنرمندانی هستند که در «نسل‌ نو» شرکت کرده اند.

کد خبر 5333098 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهنگسرای ارسباران تصویرگری نمایشگاه هنری سید کمال طباطبایی تئاتر ایران جشنواره فیلم کوتاه تهران نقاشی فیلم کوتاه خانه موسیقی سازمان صداوسیما سریال ایرانی برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی آکادمی اسکار بنیاد شهید و امور ایثارگران شبکه سه سیما محمد خزاعی پیمان جبلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند راز میرزا رونمایی می‌شود

مدیر هنر‌های تصویری حوزه هنری اصفهان گفت: فیلم مستند راز میرزا از تولیدات حوزه هنری استان اصفهان است که حجت الله معراج کارگردان و سید محسن طباطبایی پور تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته اند. 


نرگس رجایی افزود: در این فیلم از طریق تحقیقات یک دانشجوی رشته فرش با گوشه‌هایی از آثار و زندگی حاج میرزا آقا امامی آشنا می‌شو یم.


وی با اشاره به اهمیت شناساندن هنرمندان بنام اصفهانی از طریق ساخت فیلم‌های مستند گفت: حا ج میرزا آقا امامی، زاده ۱۲۶۰ هجری خورشیدی در اصفهان - درگذشته ۱۳۳۴ هجری خورشیدی در اصفهان) نقاش ایرانی و هنرمند جلد‌های سوخت بود. این هنرمند در کسوت روحانیت نیز بود و در شاخه‌های مختلف نگارگری و ساخت جلد و تابلوی سوخت فعالیت داشته است.


رجایی با اشاره به اینکه این فیلم با مصاحبه با استادان رشته‌های مختلف هنری و شاگردان میرزا آقا و نویسنده کتاب میرزا آقا و دختروی زینت السادات امامی توانسته چهره این هنرمند را به خوبی به نمایش بگذارد افزود: مستند راز میرزا روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ما ۱۴۰۳ (مصادف با هفته اصفهان) ساعت ۱۷:۳۰ در پردیس سینمایی ساحل رونمایی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • جزئیات کنسرت «اشعار نو از نغمه‌های کهن»/ وقتی ملودی‌های قدیمی بازخوانی می‌شوند
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • گشایش نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • برپایی نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • مستند راز میرزا رونمایی می‌شود
  • نمایشگاه «ریشه‌ها ۵» در اصفهان برپا می‌شود
  • برگزاری گنجینه‌های مهر نقاشان پشت شیشه/ «رنگ بهار» در شفق پیدا شد
  • نمایش و نقد «گیج گاه» به ارسباران رسید