Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان در حاشیه بهره‌برداری از این مرکز گفت: این مرکز به عنوان تسهیلگر برنامه های اشتغال زایی، کارآفرینی و توانمندسازی محرومان استان فعالیت می کند.

جلیل تراهی افزود: تاکنون مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال و کارآفرینی خلیج فارس به ۲۵۷ مددجوی متقاضی راه‌اندازی کسب و کار در استان مشاوره شغلی و هدایت شغلی  و ۱۵۷نفر نیز آموزش های عمومی، مهارتی، فنی و تخصصی ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: تامین مکان کسب و کار برای ۲۰ نفر و همچنین تامین تجهیزات و ماشین آلات به منظور راه‌اندازی کسب و کار برای ۲۰۰ نفر از طریق انعقاد تفاهم نامه با بانک مهر ایران و اعطای تسهیلات قرض الحسنه از دیگر خدمات این مرکز بوده است.

رییس کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال و کارآفرینی خلیج فارس، شناسایی و تعامل با بانوان کارآفرین حرفه ای استان و تسهیل ورود آنان به پروژه راهبری شغلی، ارائه خدمات بازاریابی ، برندینگ، فروش و غیره را نیز در دستورکار دارد.

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی هرمزگان موسسات نیکوکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی هرمزگان کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی هرمزگان موسسات نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفره افطار ۲۰۰ متری در اهواز برپا شد

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) سفره افطاری ۲۰۰ متری در محله زویه اهواز برپا شد. - اخبار استانها -

 جمال شبیه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز،  اظهار داشت: یکی از سیاست‌های کمیته امداد در سال‌های اخیر، دادن مجوز به مراکز نیکوکاری با هدف حل شدن مشکلات مردم به دست خود مردم است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، افزود: امسال راه اندازی آشپزخانه‌ها توسط مراکز نیکوکاری طرح اطعام مهدوی را در دستور کار قرار داده‌ایم که از ابتدای ماه رمضان شروع به فعالیت کردند تا بتوانیم سفره‌های افطار و سحر محرومان را با کمک مردم رنگین‌تر کنیم.

وی در ادامه گفت: تمرین ساده زیستی و یک‌رنگی افراد نیکوکار و خیر مرکز نیکوکاری رویه و مشارکت کمیته امداد خوزستان مصادف با ولادت کریم اهل بیت (ع) در کوی زویه اهواز از مسجد امام جعفر صادق (ع) تا مسجد امام محمد باقر (ع) با حضور آحاد شهروندان به زیباترین شکل ممکن به تصویر کشیده شد.

شبیه ادامه داد: مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) با مشارکت کمیته امداد خوزستان، مصادف با ولادت کریم اهل بیت (ع) اطعام نیازمندان و اکرام ایتام در کوی زویه اهواز از مسجد امام جعفر صادق (ع) تا مسجد امام محمد باقر (ع) با حضور آحاد شهروندان سفره افطاری ساده ای به طول 200 متر برپا کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی خوزستان، بیان کرد: در این ویژه برنامه گسترده که از سوی اهالی نیکوکار و خیر در مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) کوی زویه با همکاری کمیته امداد تدارک دیده شده بود، مومنان روزه‌دار از طعام سفره افطار کریم اهل بیت (ع) بهره‌مند شدند.

بزگترین جشن ویژه ایتام شهرستان دزفول  برگزار شد

همچنین به همت و مشارکت حوزه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا  ناحیه دزفول، کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دزفول و معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری دزفول  بزرگترین جشن ویژه ایتام شهرستان دزفول  برگزار شد که در ادامه ویدویی از این مراسم مشاهده می‌کنید. 

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • کمیته امداد امام خمینی (ره) ۸هزار مرکز نیکوکاری دارد
  • افتتاح اولین مرکز تخصصی فنی پنبه در گلستان
  • افتتاح نخستین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • افتتاح مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲ محقق شد
  • جمع‌آوری ۲۵۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری
  • ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان توزیع شد
  • سفره افطار ۲۰۰ متری در اهواز برپا شد
  • گسترده شدن سفره افطاری ۲۰۰ متری در اهواز
  • افتتاح ۲ طرح گردشگری در زرند