Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@14:25:36 GMT

نماینده رئیس صدا و سیما به عیادت مهران غفوریان رفت

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۵۴۰۲

نماینده رئیس صدا و سیما به عیادت مهران غفوریان رفت

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی با حضور در بیمارستان جماران که مهران غفوریان در آن بستری است، از او عیادت کرد.

به گزارش مشرق،حسین قرایی به نمایندگی از ریاست رسانه ملی در این عیادت جویای حال غفوریان شد که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری است.

وی با شکر پروردگار متعال به دلیل رد شدن خطر از این بازیگر طنز کشورمان برای او آرزوی شفای عاجل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرایی همچنین در تماس تلفنی با برادر غفوریان اعلام کرد رسانه ملی آماده است هرگونه کمک لازم را برای طی شدن هر چه بهتر روند درمانی این بازیگر محبوب داشته باشد.غفوریان روز گذشته به دلیل حمله قلبی در حینِ بازی در سریال نمایش‌خانگی «نیسان آبی» راهی بیمارستان شد و تحت عمل جراحی قلبِ باز قرار گرفت.

این بازیگر سینما و تلویزیون در سریال‌های زیر آسمان شهر،‌ ارث بابام، قرارگاه مسکونی، روزای بد بدر،‌ در حاشیه ۱ و ۲ و ... به ایفای نقش پرداخته است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان حسین قرایی مهران غفوریان قرارگاه مسکونی صداوسیما روابط عمومی رسانه ملی نیسان آبی صدا وسیما بیمارستان جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان بستری شد

 تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • خاطره بامزه جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان (فیلم)
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد