Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@23:14:20 GMT

(تصاویر) درمان رایگان اتباع افغانستانی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۵۴۱۲

(تصاویر) درمان رایگان اتباع افغانستانی

(تصاویر) درمان رایگان اتباع افغانستانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: اتباع افغان افغانستان درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه اردوگاه موقت پناهجویان افغانستانی در تورخم

حمدالله معاون اردوگاه موقت پناهجویان افغانستانی در گذرگاه «تورخم» از آمادگی و توسعه این اردوگاه برای پذیرش پناهجویان اخراجی از پاکستان خبر داد و اظهار داشت: برای بازگشت دور دوم پناهجویان از پاکستان آمادگی‌هایی را روی دست گرفته‌اند.

وی گفت: «پناهجویان اخراجی در اردوگاه ثبت و بیومتریک می‌شوند و با خودروهای حکومتی تا محل‌هایشان برده می‌شوند. ما در خدمات پناجویان هستیم».

به گفته مسئولان اردوگاه تورخم تاکنون نزدیک به 740 چادر در این اردوگاه برپا کرده‌اند و تلاش می‌کنند که یکهزار چادر دیگر مقدماتی نیز تهیه کنند.

نهادهای امدادرسان نیز گزارش می‌دهند که پناهجویان اخراجی با کمبود سرپناه، غذا و فرصت‌های شغلی در افغانستان روبه‌رو هستند.

این در حالی‌ است که پاکستان از 27 فروردین برای اجرای برنامه دوم اخراج اجباری پناهجویان افغانستانی از آن کشور ضرب‌الاجل تعیین کرده است.

از اکتبر سال گذشته میلادی (مهر 1402) تاکنون، پاکستان بیش از نیم میلیون پناهجوی بی‌مدرک افغانستان را به‌صورت گسترده و دسته‌جمعی اخراج کرده است.

پاکستان در ابتدا روند اخراج پناهجویانی را آغاز کرد که فاقد مدارک قانونی بودند اما اکنون قرار است پناهجویان دارای کارت شهروندی افغانستان را نیز اخراج کند و در آخر نیز پناهجویانی که دارای کارت مهاجرت سازمان ملل هستند را نیز به احتمال بسیار اخراج خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مهاجرین افغانستانی بازگشته در خطر انفجار مین
  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت توسط پزشک خیر اندیش
  • درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • اخراج ۲۷۷ نفر از پناهجویان افغانستانی از پاکستان
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند
  • اقامت اتباع افغانستانی در خراسان رضوی
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی مجوز اقامت می خواهند
  • توسعه اردوگاه موقت پناهجویان افغانستانی در تورخم
  • استقبال مهاجرین افغانستانی از عملیات وعده صادق + فیلم