Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: امروزه دشمنان دنبال ایجاد شکاف و اختلافات قومی و مذهبی در کشورهای اسلامی به ویژه ایران هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازسنندج ، سردار سید صادق حسینی امروز در همایش وحدت روحانیون شیعه و سنی که در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته وحدت اظهار داشت: اتحاد، همبستگی و یکپارچگی رمز پیروزی انقلاب و پیش برنده اهداف نظام است و باید وجود اشتراکات خود را برجسته و تقویت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امیدواریم همه مسلمانان شیعه و سنی در سایه ولایت و امنیت در کنار هم زندگی و اهداف نظام را پیش ببرند، گفت: همه ما در کنار هم یک هدف و یک دشمن مشترک داشته و می‌طلبد که در برابر توطئه‌های دشمنان یدواحده باشیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با یادآوری اینکه پیامبر گرامی اسلام در دورانی که جهل، خرافات و ظلم حاکم بود، انسان‌ها را به راه راست هدایت می‌کرد، افزود: پیامبر اکرم(ص) با اخلاق و کردار شایسته، قدرت بیان، بلاغت و فصاحت خود تلاش و نهضتی را آغاز کرد که امروزه هم مسلمانان آن راه را ادامه خواهند داد.

وی با بیان اینکه شخصیت پیامبر گرامی اسلام(ص) وحدت، یکپارچگی و نهضت بزرگ فرهنگی و تحولی عظیم در اندیشه بشر ایجاد کرد، تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) با ایجاد اخوت و برادری در بین انصار و مهاجرین وحدت اسلامی را رقم زد و راهنما و نجات بشریت شد.

سردار حسینی با یادآوری اینکه امروزه دشمنان دنبال ایجاد شکاف و اختلافات قومی و مذهبی در کشورهای اسلامی و به ویژه در ایران است، اظهار کرد: مسلمانان شیعه و سنی باید برای مقابله با این توطئه‌ها بصیرت و آگاهی خود را ارتقا داده و از نفوذ جلوگیری و از تفرقه دوری کنند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره به حفظ و تقویت وحدت و اتحاد بین همه مسلمانان تأکید فرموده‌اند، خاطرنشان کرد: معظم‌له فرموده «این ندای وحدت در دنیا جاافتاده است. این را آسان نشکنید، هر که بشکند، خیانت کرده است؛ اگر ما متحد و برادر باشیم و بر اختلافات خویش فائق بیاییم، حربه‌ی دشمن کُند و از ضربه‌پذیری دنیای اسلام کاسته خواهد شد».

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان دفاع از مظلومان، حمایت از محور مقاومت و گسترش تعمیق فرهنگ اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را وظیفه دینی همه مسلمانان خواند و عنوان کرد: برشمردن سیاست‌های جمهوری اسلامی به عنوان ام‌القرای جهان اسلام برای جوانان و نوجوانان کاری بس مهم است چراکه دشمن به دنبال انحراف این دو قشر از جامعه اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان: کسی اجازه ندارد بر طبل تفرقه بکوبدفرمانده سپاه کردستان: هفته وحدت نماد دوستی شیعه و سنی است

 شیعه و سنی «متحدانه» در مقابل هجمه‌های دشمنان نظام ایستاده‌اند 

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: امروزه همه مسلمانان شیعه و سنی علی‌رغم تمام دشمنی‌ها و هجمه‌‌ها در سنگر اتحاد و یکپارچگی در مقابل آنان ایستاده‌اند، اظهار داشت: دشمنان دنبال کشتار، خون ریختن و ایجاد تفرقه میان امت اسلام هستند.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) مرکز ثقل وحدت و راهش همواره ادامه دارد، گفت: باید امروزه دستورات و رفتارهاى وحدت‌آفرین رسول اکرم(ص) برای نسل جوان امروزی تبیین و بازگو شود.

امام جمعه سنندج قتل و خون ریختن مسلمانان بی‌گناه به ویژه جنایت اخیر تروریستی در افغانستان را محکوم کرد و افزود: دشمن ظالم برای دستیابی به اهداف پلید خود، دست به هر جنایتی بر علیه مسلمانان می‌زند که امروز وقت آن رسیده همه جهان اسلام ساکت ننشینند و قیام کنند.

وی با ابراز گله‌مندی از اینکه دولت دوازدهم توجهی به رفع مشکلات زندگی و بهبود معیشت ماموستایان نکرد، تصریح کرد: امیدواریم دولت آیت‌الله رئیسی دغدغه‌های این قشر زحمت‌کش را برطرف کند تا هیچ‌گاه چراغ این سنگر خاموش نشود.

ماموستا رستمی از تلاش‌های متولیان امنیت در راستای ایجاد و حفظ امنیت و آرامش مردم در کردستان قدردانی کرد و یادآور شد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امنیت و آرامش در کشور و نقطه به نقطه کردستان برقرار و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری از همه افراد واجدالشرایط خواست که برای تسریع در کنترل و ریشه‌کنی ویروس کرونا، نسبت به تزریق واکس اقدام کرده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک مانع گسترش بیش از پیش این ویروس منحوس شوند.

انتهای پیام/481/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کردستان دشمنان دنبال فرمانده سپاه همه مسلمانان شیعه و سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود

حجت الاسلام میرعباس سالمیان در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، اظهار داشت: امروز به عینه شاهد تغییرات در جنگ و تقابل دشمنان می‌باشیم.
 
معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه گفت: امروز مهم‌ترین اسلحه در دست کشورهای مستکبر و زورگو جنگ ترکیبی علیه مخالفین خویش است.
 
این استاد حوزه تصریح کرد: دشمن با جنگ ترکیبی می‌خواهد که عملاً طرف مقابل را فلج نماید بنابراین شایسته است که همه کشورها به ویژه جهان اسلام با جنگ ترکیبی دشمنان به خوبی آشنا شوند.
 
حجت الاسلام سالمیان با اشاره به اینکه یکی از ‌هدف های جنگ ترکیبی دشمنان علیه جهان اسلام از بین بردن وحدت مسلمین است، یادآور شد: تا زمانی که وحدت در بین مسلمین باشد جهان غرب و استکبار هرگز نمی‌تواند بر مسلمانان مستولی شود بنابراین با جنگ ترکیبی که خود زیرمجموعه‌های بسیاری دارد می‌خواهد جهان اسلام را عملاً از هم بپاشاند.
 
معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه در پایان سخنان خود با اشاره به لزوم فراگیری روش‌های جنگ نرم و جنگ ترکیبی دشمنان، خاطرنشان کرد: امروز بر همه ما واجب است که با انواع و اقسام جنگ‌های دشمنان چه در فضای مجازی و چه در فضای فیزیکی به صورت کامل و عملی آشنا شویم تا خدای ناکرده دچار شبیخون نگردیم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • شکایت حزب کنگره هند از مودی به دلیل اظهارات علیه مسلمانان
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است