Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:36:57 GMT

واکنش مهدوی‌کیا به اختلاف طارمی و اسکوچیچ

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۵۴۵۱

واکنش مهدوی‌کیا به اختلاف طارمی و اسکوچیچ

مهدی مهدوی‌کیا در واکنش به اختلاف اسکوچیچ و طارمی گفت: در همه جای دنیا این تنش ها هست. باید مدیریت شود و آرامش تیم ملی بهم نخورد. تیم باید با آرامش کار کند و همه دست به دست هم دهند که با خیال راحت به جام جهانی صعود کند.

به گزارش ایسنا، مهدی‌ مهدوی‌کیا، سرمربی تیم ملی فوتبال امید درباره شرایط تیمش قبل از اعزام به تاجیکستان و حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا گفت: هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بعد از این، بازیکنان برای هفته اول لیگ برتر و لیگ دسته یک در اختیار باشگاه های خود بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز هم ان‌شاء‌الله به تاجیکستان پرواز می کنیم. چند بازیکن به ما ملحق نشدند که سعی کردیم از لیست ۵۰ نفره جایگزین‌هایی انتخاب کنیم.

او درباره غیبت چندین بازیکن در تیمش و سرنوشت آن‌ها گفت: بازیکنانی با ما خواهند که از روز اول در اردوها باشند و بازیکنانی که کنار ما نباشند، دیگر با ما نخواهند بود.

سرمربی تیم ملی درباره شناختش از رقبای ایران در این مسابقات گفت: از نپال شناختی نداریم. باید این تیم را ببینیم اما فکر نمی کنم حریف قدرتمندی باشد. تاجیکستان تیم خوبی است که روی فوتبال سرمایه گذاری زیادی کرده و نتایج خوبی گرفتند و به جام جهانی رفتند و یکی، دو بار جوانان و امید ما را شکست دادند. با توجه به اینکه بازی ها روی چمن مصنوعی است، کار ما را سخت می کند.

وی درباره اختلاف به وجود آمده میان اسکوچیچ و طارمی گفت: تیم ملی شرایط خوبی دارد و  صدرجدول است. همه بازی ها را برده و با کره جنوبی مساوی کرد. این تیم احتیاج به آرامش دارد. تیم ملی نتایج خوبی گرفته و احتیاجی به تنش نداریم. باید آرامش تیم حفظ شود که به جام جهانی صعود کنیم. هر وقت به جام جهانی رفتیم، هیجان این موضوع به جامعه و فوتبال کمک می‌کند. فدراسیون فوتبال باید تیم ملی را در آرامش پیش ببرد.

مهدوی‌کیا در واکنش به اینکه اگر جای اسکوچیچ بود چه رفتاری با طارمی می‌کرد اظهار کرد: مربی کارش را می‌کند. تیم هم نتایج خوبی گرفته است. در همه جای دنیا این تنش ها هست. باید مدیریت شود و آرامش تیم ملی بهم نخورد. تیم باید با آرامش کار کند و همه دست به دست هم دهند که با خیال راحت به جام جهانی صعود کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدی مهدوی كيا دراگان اسکوچیچ مهدی طارمی تیم ملی امید فوتبال جام جهانی مهدوی کیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نخست وزیر پاپوآ گینه‌نو به کنایه «آدم‌خواری» بایدن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، جیمز ماراپه، نخست وزیر پاپوآ گینه‌نو با اشاره به داستانی که جو بایدن، رییس جمهور آمریکا درباره سربه‌نیست شدن دایی‌اش در این کشور واقع در اقیانوس آرام تعریف کرده است، گفت که پاپوآ گینه نو لایق این نیست که به آن لقب «آدم‌خوار» داده شود!

بایدن هفته گذشته داستانی را درباره آمبروز فینِگن، برادر مادرش تعریف کرد؛ کسی که به گفته بایدن حین مامورتی در گینه نو، پس از سقوط هواپیمای وی در اقیانوس آرام، مفقود شد. به گفته رییس جمهور آمریکا، هواپیما ساقط شد و جسد دایی او هرگز پیدا نشد چون «آنجا در آن بخش از گینه نو، آدم‌خوارهای زیادی بودند»!

ماراپه با اشاره به اینکه در چهار موقعیت با بایدن ملاقات کرده است، درباره اظهارات وی گفت: او همیشه احترام زیادی برای پاپوآ گینه نو قائل بوده است اما گاهی اوقات خون به مغزتان نمی‌رسد! شاید حرف‌های بایدن اشتباه لفظی بوده است؛ با این حال، کشور من لایق برچسب «آدم‌خوار» نیست!

نخست وزیر پاپوآ گینه نو ادامه داد: کشور ما در جنگی که برای خودش نبود، به جنگ جهانی دوم کشانده شد. از آمریکا می‌خواهیم تا به پاکسازی این کشور و جزایر سلیمان از بقایای جنگ جهانی دوم از جمله اجساد انسان، لاشه هواپیما و کشتی، تونل و بمب که همچنان جان انسان‌ها را تهدید می‌کند، کمک کند.

وی در ادامه نیز با طعنه به بایدن گفت: شاید اگر این کار انجام شود، حقیقت درباره سربازان گمشده همچون آمبروز فینِگن مشخص شود.

کد خبر 6085429

دیگر خبرها

  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • واکنش نخست وزیر پاپوآ گینه‌نو به کنایه «آدم‌ خواری» بایدن
  • واکنش نخست وزیر پاپوآ گینه‌نو به کنایه «آدم‌خواری» بایدن
  • شاهد یک رویداد بین‌المللی قابل‌توجهی خواهیم بود