Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| بعد از درج خبری از سوی خبرگزاری فارس با عنوان ( بی‌برنامگی برای ورود خبرنگاران به استادیوم مسابقات لیگ برتر/ هیأت فوتبال مازندران و سازمان لیگ پاسخ دهند) و بازتاب گسترده این موضوع در سطح کشور، هیأت فوتبال قائمشهر و رئیس هیأت فوتبال مازندران در این خصوص واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانیه هیأت فوتبال قائمشهر به شرح ذیل می باشد:

در حین برگزاری بازی نساجی ـ فجرسپاسی، مشکلاتی برای برخی خبرنگاران عزیز برای ورود به ورزشگاه پیش آمده که بر خود لازم می‌دانیم توضیحاتی در این رابطه ارائه دهیم.

بر اساس آیین‌نامه سازمان لیگ فوتبال ایران، ورود خبرنگاران به ورزشگاه‌ها به دلیل شرایط وجود ویروس کرونا ممنوع است و فقط تعداد محدودی عکاس که اسامی آنها توسط سازمان لیگ و هیأت فوتبال استان در اختیار زحمت‌کشان نیروی انتظامی و یگان ویژه قرار داده می‌شود اجازه ورود به ورزشگاه دارند.

در جلسه‌ هماهنگی شب قبل بازی نساجی ـ فجرسپاسی، رضا درویشی رئیس هیأت فوتبال قائم‌شهر با توجه به جابه‌جایی مأموران، بابت ورود و خروج افراد تذکرهای لازم را دادند.

در عکس منتشر شده، عوامل برنامه‌های تلویزیونی، مدیران عامل و همراهان دو تیم، عوامل برگزاری بازی، افراد هیأت پزشکی ورزشی کشور، تدارکات و مربیان و آنالیزورهای دو تیم و... حضور دارند.

بار دیگر تأکید می‌شود هیأت فوتبال قائم‌شهر و روابط عمومی این هیأت، هیچ دخل و تصرفی در لیست موجود یا ورود عزیزان اصحاب رسانه به ورزشگاه ندارند.

 * دلیل ممانعت از حضور خبرنگاران در بازی نساجی و فجر از زبان متولی فوتبال مازندران

رئیس هیأت فوتبال استان مازندران گفت: به دلیل رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی حتی روز گذشته مدیرکل ورزش و جوانان استان را هم به ورزشگاه راه نمی‌دادند.

 غلامرضا بهروان در مورد ناهماهنگی‌هایی که در خصوص حضور خبرنگاران در بازی نساجی و فجر شهید سپاسی انجام شد اظهار کرد: به دلیل رعایت دقیق و سفت و سخت پروتکل‌های بهداشتی مشکلاتی در ورزشگاه شهدای ساری داشتیم و فقط بحث مشکل ورود خبرنگاران نبود، ما ۱۰ خبرنگار را به ورزشگاه راه دادیم اما جالب است بدانید ماموران انتظامی حتی مدیرکل ورزش و جوانان استان آقای رنگرز را هم به ورزشگاه راه نمی‌دادند. او قهرمان جهان است اما ظاهرا وی را نشناختند و برای ورود به ورزشگاه مشکل داشت که من خودم با ماموران انتظامی در این مورد صحبت کردم.

وی تصریح کرد: هیأت فوتبال استان و سازمان لیگ هیچ‌گونه کم‌کاری برای حضور خبرنگاران در ورزشگاه نداشته و ما نهایت همکاری را داشتیم، اما در هفته اول ناهماهنگی‌هایی پیش آمد که منجر به این مسائل شد. ماموران انتظامی هم قصد رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را داشتند و آنها نیز از بخشنامه‌ها و فرماندهان خود دستور می‌گیرند و تبعیت می‌کنند، اما جالب است بدانید حتی رئیس پزشکی هیات با مشکل برخورد کرد.

بهروان در مورد مشکلات نور ورزشگاه شهدای ساری هم اظهار داشت: نور این ورزشگاه تقویت شده اما باز هم نیاز به تنظیم و تقویت دارد. از طرف دیگر اسکوربورد هم باید برای این ورزشگاه کرایه شود تا شرایط بهتری برای برگزاری مسابقه داشته باشیم.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال مازندران ورزشی بیانیه حضور خبرنگاران هیأت فوتبال سازمان لیگ بازی نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم

مدیرعامل استقلال خوزستان در خصوص ندادن ورزشگاه غذدیر به دو تیم استقلال ملاثانی و فجر توضیحاتی داد.

طرفداری | مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت که این باشگاه اعلام کرده بود که زمین ورزشگاه غدیر را در اختیار تیم دیگری نمی‌گذارد.

امیدعلی نجفی درباره اینکه باشگاه استقلال خوزستان اجازه برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال استقلال ملاثانی و فجر سپاسی شیراز را در ورزشگاه غدیر اهواز نداد به تسنیم گفت:

این ورزشگاه در اختیار گروه ملی فولاد و باشگاه استقلال خوزستان است. از مدت‌ها قبل نامه زده بودیم که نه فقط برای استقلال ملاثانی، بلکه به هیچ تیمی زمین نمی‌دهیم.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب استان خوزستان از لحاظ زمین فوتبال خاطرنشان کرد:

با وجود اینکه خودمان زمین دیگری برای تمرین نداریم و سازمان لیگ و سرمربیان نسبت به کیفیت چمن ورزشگاه غدیر معترض هستند، این زمین را هشت بار به استقلال ملاثانی دادیم. ما مسئولیت اجتماعی خودمان را انجام دادیم و در استان، باشگاه‌های دیگری با امکانات بهتر از ما هستند.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با بیان اینکه دیدار استقلال ملاثانی - فجر سپاسی قرار بود در استادیوم تختی برگزار شود، تصریح کرد:

وقتی ورزشگاه غدیر را برای دیدار با مس کرمان در اختیار استقلال ملاثانی قرار دادیم، عوامل باشگاه استقلال گفتند که این آخرین بازی ما در این استادیوم خواهد بود. آنها چند ماه پیش به ما تعهد دادند که دیگر در ورزشگاه غدیر بازی نمی‌کنند.

نجفی با بیان اینکه بازدیدی از زمین ورزشگاه غدیر هم به عمل نیامد، گفت:

معمولاً ناظر بازی در فاصله هشت ساعت قبل از شروع مسابقه، از زمین بازدید می‌کند. با این حال روز گذشته (یکشنبه) کسی برای بازدید زمین نیامد. ساعت 16 به ما گفتند که تیم‌ها برای برگزاری بازی به ورزشگاه رسیده‌اند! پس از دو روز تعطیلی، تمرینات استقلال خوزستان از روز گذشته در ورزشگاه غدیر آغاز شد. با توجه به شرایطی که در جدول لیگ برتر داریم، باید روی تیم خودمان تمرکز کنیم.

وی با اشاره به هجمه‌ای که علیه باشگاه استقلال خوزستان از سوی تیم‌های مدعی صعود مانند نفت مسجدسلیمان به راه افتاده است، تأکید کرد:

با توجه به مشکلات سخت‌افزاری استان، یک زمین اجاره‌ای برای تمرین نصیب ما نشد. دیدم که در فضای مجازی به ما فحاشی می‌کردند. با این حال زمانی که زمین هم می‌دادیم، همین شرایط وجود داشت و اینگونه نبود که از ما تشکر و تمجید کنند! کمیته‌های انضباطی و اخلاق، مطابق قوانین به اتفاقات رسیدگی می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با بیان اینکه به اعضای تیم فوتبال این باشگاه گفته شده است که حق مصاحبه در این باره ندارند، اظهار داشت:

باشگاه در زمان مناسب برای پیگیری اتهامات اقدام می‌کند. وظیفه خودمان را نسبت به همه تیم‌ها انجام دادیم و همه ارکان مانند هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان، این حق (عدم ارائه ورزشگاه) را برای ما قائل هستند. نمی‌توانید میهمانی را دعوت کنید و آدرس خانه دیگری را بدهید! تا دو روز پیش نمی‌دانستیم فجر بازی دارد!

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • ورود دادستان قائم شهر برای حل معضل زیست محیطی (شیرآبه زباله)
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • پرهیجان‌ترین‌ روز یزد بعد از قندی (عکس)
  • بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم
  • بیانیه سپاه قائم استان سمنان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • تیم‌ها باید به مسائل فنی بپردازند/ سعی می‌کنیم مقابل آلومینیوم بهترین خود باشیم
  • بیانیه باشگاه تراکتور درباره اتفاقات رخ داده در فرودگاه تبریز