Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@15:17:21 GMT

بورس تهران پلمپ نشده است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۵۴۹۶

بورس تهران پلمپ نشده است

رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران در رابطه با پلمپ ساختمان بورس تهران گفت: درب ورودی تالار عمومی رو به مردم باز است و تنها «درب پارکینگ مدیران» بورس به صورت موقت پلمپ شده است.

خبرگزاری میزان _ عبدالمطهر محمدخانی، رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در حساب توییتری خود نوشت: «درب پارکینگ مدیران» بورس به دلیل بدهی هزار میلیاردی به شهرداری تهران به صورت موقت پلمپ شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درب ورودی تالار عمومی رو به مردم باز است. این عوارض قانونی است و شهرداری درباره حق مردم و اموال بیت‌المال با کسی تعارف ندارد.»

پیش از این اخبار مبنی بر اقدام شهرداری تهران نسبت به پلمپ ساختمان بورس تهران به دلیل بدهی یک هزار میلیارد تومانی بورس به شهرداری منتشر شده بود.

بیشتر بخوانید: چرا شهرداری تهران نتوانست ۵۰ درصد از بودجه پیش بینی شده را محقق کند؟

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: بورس شهرداری تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بورس شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد

جاویدپور سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: سامانه تلفنی۱۱۱، سامانه اینترنتی ۱۱۱، میز خدمت و نامه‌نگاری، چهار راه ارتباطی مردم با رییس جمهور و هیات دولت در سفر به استان سمنان بود.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: بیشترین ثبت درخواست‌ها از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست ثبت شد.

وی بیان کرد: سامانه ارتباط مردم و دولت در سمنان(سامانه تلفنی ۱۱۱) با ۶۰۰ کاربر پاسخگوی شهروندان این استان برای ثبت درخواست‌ها در سفر دولت سیزدهم بود.

وی ادامه داد: ۳۰ میز خدمت در مناطق مختلف و به همت دستگاه‌های اجرایی در سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان سمنان برپا بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • تأسیس شرکت پروژه راهکاری برای تحقق جهش تولید
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ایرانیان ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند