Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@22:04:00 GMT

دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای در غرب تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۵۴۹۷

رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد از دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای که محتویات داخل خانه را در غرب تهران سرقت می‌کردند، خبر داد. خبرگزاری میزان-به گزارش پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ حمید کلانتری ، گفت : ساعت ۳ بامداد روز گذشته واحد‌های گشت انتظامی در غرب فعال بودند که ماموران کلانتری ۱۳۸ جنت آباد به یک دستگاه پراید با پلاک مخدوش مشکوک شدند و دستور توقف خودرو مذکور را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: متهمان بلافاصله پس از مشاهده ماموران پلیس متواری شدند که ماموران کلانتری با ایجاد طرح مهار و در یک تعقیب و گریز طولانی ۴ سارق حرفه‌ای را در یک درگیری تن به تن که روی پلیس چاقو کشیده بودند را بازداشت کرند.
این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از خودرو متهمان لوازم سرقت همراه با اموال مسروقه از جمله دلار و طلا کشف و به کلانتری ۱۳۸ جنت آباد منتقل شد.
سرهنگ کلانتری تصریح کرد: این ۴ متهم ۲۵ تا۳۰ ساله که دارای سوابق متعدد کیفری هستند در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات از خانه‌های شهروندان بخصوص غرب تهران اعتراف کردند.
رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد در پایان خاطرنشان کرد: پرونده متهمان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.     بیشتر بخوانید: توضیحات کمیته امداد درباره ۱۵ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل   انتهای پیام/ برچسب ها: نیروی انتظامی سرقت بازداشت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت بازداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: سارق خودرو که قصد تعرض به مأموران انتظامی و فرار از محل را داشت، با شلیک به موقع ماموران به لاستیک، خودرو متوقف و فرد سارق دستگیر شد.

هادی کیان مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: در راستای طرح پیشگیری از سرقت در ایام نوروز، شب گذشته مأموران انتظامی یگان امداد این شهرستان در حین گشت زنی در انتهای خیابان حافظ شمالی شاهین شهر، یک دستگاه سواری پراید را که چند روز قبل از سطح شهرستان سرقت شده بود مشاهده و سریعاً برای توقیف خودرو وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: فرد سارق که خود را در چنگال قانون می‌دید به‌وسیله خودرو، قصد تعرض به مأموران انتظامی و فرار از محل را داشت که با شلیک به موقع مأموران به لاستیک، خودرو متوقف و فرد سارق دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی از شهروندان خواست با رعایت هشدارهای پلیسی فرصت را از سارقان سلب و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 739509

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان