Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@12:03:44 GMT

هشدار پلیس راهور به مسافران شمال

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۵۵۰۸

هشدار پلیس راهور به مسافران شمال

سرهنگ احمد شیرانی در این‌باره گفت:‌ با توجه به اعلام سازمان هواشناسی از روز پنجشنبه هفته جاری بارش برف و باران در اکثر محورهای استان‌های مازندران، آذربایجان شرقی، اردبیل، تهران و البرز آغاز خواهد شد. همچنین در اکثر محورهای استان‌های خراسان رضوی، سمنان، گلستان، خراسان شمالی، زنجان، قزوین و گیلان نیز بارش باران پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد:‌ بر این اساس لازم است رانندگان تهمیدات لازم را اتخاذ کرده و شهروندان نیز بدانند که در پایان این هفته شرایط مناسبی برای رفتن به سفرهای غیرضروری به ویژه در استان‌های نیمه شمالی کشور وجود ندارد.

وی افزود:‌ چنانچه که هموطنان در این ایام قصد سفر ضروری دارند، لازم است مدت زمان بیشتری را برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند. همچنین با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها فاصله طولی مناسب را رعایت کنند، زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و ضمن اطمینان از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود، حتما وعده غذایی مناسب را نیز با خود به همراه داشته باشند./ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: پلیس راهور مسافران شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403

  به گزارش پارس نیوز ، جریمه رانندگی در سال 1403 با افزایش 5 برابری نسبت به سال گذشته مواجه شده است. به گفته پلیس راهور دلیل افزایش شدید جریمه رانندگی ، جلوگیری از کاهش میزان حوادث جاده ای است. در این بین پرداخت جریمه رانندگی تا مهلت تعیین شده می تواند از دو برگی شدن آن جلوگیری کند. در این رابطه امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق "پلیس من" فراهم شد.

 رییس پلیس راهور فراجا گفت: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است.

سردار سید تیمور حسینی، در خصوص افزایش جرایم رانندگی، اظهار داشت: حدود یک ماه از تصویب قانون افزایش جرایم راهنمایی‌رانندگی گذشته، اما هنوز این قانون برای اجرا به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

وی افزود: قرار است اصلاحاتی در برخی از بندهای این مصوبه جدید انجام شود و امیدواریم به زودی این قانون ابلاغ شود.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: یکی از راه‌های پیشگیری از تخلف و جرم، مجازات است، و در تمامی مکاتب حقوقی دنیا این موضوع پذیرفته شده که باید هزینه جرم بالا باشد تا موجب بازدارندگی شود و امیدواریم تا ۱۰ الی ۱۵ روز مشخص شود.

منبع : ترفند باز

 

 

 

دیگر خبرها

  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استانها
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد