Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@07:52:28 GMT

اجرای «هفتاد و شش دو صفر» به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۵۵۱۹

اجرای «هفتاد و شش دو صفر» به پایان رسید

به گزارش روز پنجشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی گروه، پرفورمنس هفتاد و شش دو صفر به کارگردانی بهمن عباسپور که به دلیل تقاضا و استقبال گسترده مخاطبان از این اجرا، به مدت دو شب دیگر تمدید شده بود، شب گذشته پس از ۶ شب، اجراهای خود را به پایان رساند.

پرفورمنس هفتاد و شش دو صفر که اجراهای خود را از سه شنبه ۲۰ مهرماه آغاز کرده بود، در این مدت هر شب چهار ساعت و بدون وقفه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری پائیز خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شد و با استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان به پرفورمنس همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پرفورمنس، اجراگر در طول چهار ساعت اجرا به همراه یک عروسک از جنس اسکلت، بطری آب معدنی، گونی و برگ درخت درون یک آکواریم دو در یک متری شیشه‌ایِ پر از آب قرار می گرفت و تمامی جهان نمایش و کشمکش‌ها در آکواریوم اتفاق می‌افتاد.

موضوعی که این اجرا را بیش از پیش برای مخاطبان جذاب کرده بود، مدت زمان زیر آب بودن اجراگر این نمایش بود که بهمن عباسپور چیزی در حدود یک ساعت و نیم از چهار ساعته این اجرا را با نفسگیری های بسیار کنترل شده در زیر آب سپری می‌کرد.

در اجرای هفتاد و شش دو صفر شهرام گیل‌آبادی (مشاور کارگردان)، نوید شکروی (طراح صحنه و نور)، مهدی گودرزی (طراح ویدئو و صدا)، امیر پارسائیان‌مهر (مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه)، آرزو آزادپور (عکاس و مدیر امور بین‌الملل)، سحر نزهت‌سرشت (گرافیست) و امیر تاروردی (مسئول فنی) کارگردان را یاری می کنند.

در توضیحات این اثر نمایشی نقل قولی از هلن گرمیون به عنوان استیتمنت این اجرا، برگزیده شده است؛ آنجا که می‌گوید «من همیشه گفت‌وگو های خیالی خلق می‌کنم تا آنچه در ذهنم می‌گذرد را به زبان بیاورم. این گفت‌وگو های خیالی تسلی‌ام می‌دهند»

هفتاد و شش دو صفر طی ۶ شب اجرای خود میزبان بیش از هزار و ۲۰۰ نفر از مخاطبان، هنرمندان و مدیران هنری همچون؛ محمود شالویی مدیرکل حوزه‌ وزارتی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست معاونت هنری، بهمن نامور مطلق رییس فرهنگستان هنر، مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه‌ هنرمندان ایران، حسین مسافر آستانه دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر، پانته‌آ بهرام، اصغر همت، سیف‌اله صمدیان، بهزاد اژدری، مجید جعفری، رابعه‌زند، کهبد تاراج، حسین عبداللهی، امیر قالیچی، مرتضی شاه‌کرم، محسن سلیمانی، فاطمه کرکه‌آبادی، محمد نصرآبادی و مهمانان بین المللی از کشورهای مختلف بود.

برچسب‌ها حسین مسافر آستانه بهمن نامور مطلق تئاتر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین مسافر آستانه بهمن نامور مطلق تئاتر حسین مسافر آستانه بهمن نامور مطلق تئاتر هفتاد و شش دو صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران با اشاره به اینکه بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است، گفت: بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک شامل زمان و محدوده اجرا است.

به گزارش مشرق، شهریار افندی‌زاده مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران درباره تغییر در اجرای طرح ترافیک در تهران اظهارداشت: در حال دریافت پیشنهادات و اطلاعات از سوی جامعه دانشگاهی درباره بازنگری در طرح ترافیک هستیم و پس از بررسی این مرحله، موضوع در کمیته‌ای ویژه بررسی نهایی خواهد شد.

وی افزود: حذف حلقه دوم طرح ترافیک یا محدوده زوج و فرد یکی از این مسائل است که بررسی خواهد شد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران با اشاره به اینکه بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی خواهد بود و امسال تغییر می‌کند، گفت: تغییر در نرخ طرح ترافیک جدای این موضوع است و تصمیم در این زمینه بر عهده شورای شهر تهران است.

افندی‌زاده گفت: بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک شامل زمان اجرا و مکان اجرا است که محدوده طرح ترافیک هم احتمال کاهش دارد.

گفتنی است؛ محسن هرمزی معاون حمل و نقل شهرداری تهران نیز در این زمینه گفت: در طرح ترافیک جدید مسأله‌ای به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان‌ها کم کنیم

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • رمزگشایی از گورستان تاریخی هفتاد ملا (+عکس)
  • ارائه آموزشهای حقوقی به بیش از ۷هزار مشاور املاک و خودرو در البرز
  • شور ساحری در صحنه سیرک
  • پیش‌بینی پایان مرمت پل خاتون تا انتهای سال ۱۴۰۳
  • مرمت پل خاتون امسال پایان می‌یابد
  • مرمت پل خاتون امسال پایان می یابد
  • اجرای پرفورمنس خلیج فارس در بندر خمیر
  • اختصاص یکی از خطوط تلفنی صدای مشاور به مراقبت موقت از کودکان بهزیستی
  • اطلاع خبر حمله به اسرائیل ۷۲ ساعت پیش از اجرا