Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: دولت جدید باید تلاش کند در کنار واردات نهاده‌های دامی به کشور، در داخل نیز کشت و زر این نهاده‌ها دوباره به جریان بیفتد و همچنین در بحث کشت‌های فراسرزمینی باید گام‌هایی توسط دولت برداشته شود.

محمدجواد عسگری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره علت گرانی محصولات غذایی و کالا‌های اساسی، اظهار کرد: مشکلی که در کشور وجود دارد این است که واردات نهاده‌های دامی است یعنی از گذشته در کشور فقط به فکر واردات بودیم و اصلا به کشت در داخل اهمیت داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه تا الان ظرفیت‌های داخلی رها شده وصرفا به بحث واردات اهمیت داده شده است که این مشکل را در کشور به وجود آورده یعنی با کمبود نهاده‌های دامی باعث شده کالا‌های اساسی مردم گران شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: دولت جدید باید تلاش کند در کنار واردات نهاده‌های دامی به کشور، در داخل نیز کشت و زر این نهاده‌ها دوباره به جریان بیفتد و همچنین در بحث کشت‌های فراسرزمینی باید گام‌هایی توسط دولت برداشته شود.

عسگری تصریح کرد: دولت و مجلس درحال سعی و تلاش هستند تا بتوانند بازار اقلام اساسی مردم تحت مدیریت و کنترل دربیاید و این موضوع نیازمند یک همت همه جانبه است که هم در دولت وجود دارد و هم در مجلس.

وی بیان کرد: در گذشته بی توجه ای‌هایی به مدیریت بازار صورت گرفته شده است که این گرانی‌ها ثمره آن بی توجه ای‌ها بوده، اما به زودی این آثار مخرب گذشته تمام خواهد شد و شاهد یک توازن در بازار کالا‌های اساسی همراه با کاهش قیمت خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس گرانی کالای اساسی گرانی مرغ عسگری واردات نهاده های دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه تراکتور: مذاکرات با چند گزینه پُرافتخار در جریان است

باشگاه تراکتور اعلام کرد این باشگاه مذاکره با چند گزینه پُرافتخار در حال پیگیری و رفع برخی موانع موجود است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه تراکتور اعلام کرد: «مذاکرات برای معرفی سرمربی جدید تیم با چند گزینه پُرافتخار در حال پیگیری و رفع برخی موانع موجود بوده است و اسامی مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، جزو گزینه‌های مدنظر باشگاه نیستند».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • نکته حائز اهمیت در حمله کوادکوپترهایی که به سخره گرفته شدند
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • تولید ۷۵ درصد پارچه موردنیاز کشور در داخل
  • باشگاه تراکتور: مذاکرات با چند گزینه پُرافتخار در جریان است