Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون اصناف، صنایع و جذب مشارکت‌های شورای اسلامی شهرقدس عنوان کرد: بخش صنعت و اصناف شهرقدس قسمت اعظم اشتغال جوانان را پوشش داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین چناقچی در بیست و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس که با حضور سرپرست شهرداری و هیات امنای شهرک صنعتی قدس (اسماعیل‌آباد) برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت گفت: شهرقدس یک شهر نیمه‌صنعتی با ظرفیت و پتانسیل بسیار خوب در حوزه صادرات و اشتغال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۱۷۰۰ واحد صنعتی کوچک و بزرگ در سطح شهرستان قدس فعال هستند که بخش اعظم اشتغال شهرستان را پوشش داده است.

چناقچی اظهار داشت: اختلافاتی که فی مابین شهرداری و شهرک‌های صنعتی شهرستان وجود داشت برطرف و محدوده جغرافیایی آنها مشخص شده است.

رییس کمیسیون اصناف، صنایع و جذب مشارکت‌های شورای اسلامی شهرقدس گفت: تکریم صنعتگران، تولیدکنندگان و اصناف باید در اولویت مسئولان و ادارات قرار گیرد، زیرا اشتغال، تولید و اقتصاد کشور مدیون صنعت، تولید و کسب و کار است.

وی افزود: کمیسیون اصناف، صنایع و جذب مشارکت‌های شورای اسلامی شهرقدس آمادگی دارد مشکلات و مطالبات صنعتگران و اصناف را پیگیری نماید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهرقدس شورای اسلامی شهرقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

ایسنا/گیلان مدیرعامل برق منطقه ای گیلان از افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صمعتی صومعه سرا خبر داد و گفت: تامین زیرساخت های برق شهرک های صنعتی با توجه به نقش خطیر آنها در تولید و اشتغال، بسیار مهم و حیاتی است.

محمود دشت بزرگ امروز، ۸ فروردین ماه در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به افزایش ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا، اظهار کرد: تامین زیرساخت های برق شهرک های صنعتی با توجه به نقش خطیر آنها در تولید و اشتغال، بسیار مهم و حیاتی است.

وی درخصوص اهمیت و ضرورت احداث این پست، گفت: با توجه به اینکه شهرک های صنعتی نقش مهمی در تولید، اشتغال و رشد و توسعه دارند، احداث این پست برای شرکت برق منطقه ای گیلان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به اهداف این پروژه، عنوان کرد: افزایش دو برابری ظرفیت توان الکتریکی پست از اهداف این پروژه است. در واقع با استقرار دو دستگاه ترانسفورماتور ۳۰ مگاولت آمپر در پست، ظرفیت آن به میزان ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت.

دشت بزرگ با بیان اینکه برای پروژه مذکور حدود ۱۸۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این پست تاکنون حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مراحل باقیمانده پروژه با سرعت خوبی در حال اجراست و پیش بینی می شود این پروژه در سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازارچه صنایع خلّاق در واحدهای دانشگاه آزاد تهران راه‌اندازی می‌شود
  • بازارچه صنایع خلّاق در دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس راه‌اندازی می‌شود
  • قم برای رونق اقتصادی در صنعت گردشگری و زیارت می‌تواند موفق باشد
  • سرنوشت لایحه مدیریت تعارض منافع در مجلس چه می‌شود؟
  • شکوفه اندیشیدن در سرزمین خودروسازی
  • افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
  • افزایش میزان اشتغال در بخش صنعت گناباد
  • اشتغال صنعتی گناباد ۱۱۷ درصد افزایش یافت
  • سرنوشت «لایحه مدیریت تعارض منافع» در مجلس چه می‌شود؟
  • ایجاد اشتغال مستقیم هزار و ۲۰۱ در چهارمحال و بختیاری