Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - در نخستین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، بیمه پارسیان موفق به دریافت نشان عالی این جشنواره شد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ؛ این جشنواره که با هدف کمک به اعتلای فعالیت های مسئولیت اجتماعی در سازمان ها و توسعه فرهنگ سرآمدی سازمانی با حضور جمعی از مدیران ارشد صنایع، سازمان ها و شرکت های مطرح کشور در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، بیمه پارسیان براساس شاخص های معرفی شده ارزیابی و با توجه به فعالیت های گسترده شرکت در سال های اخیر در حوزه مسئولیت اجتماعی حایز دریافت این نشان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساخت و تحویل ۲ باب مدرسه در روستاهای زلزله زده استان کرمانشاه، کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث ۴ باب مدرسه در روستاهای مناطق محروم استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کهکیلویه و بویراحمد و خوزستان، همکاری با انجمن شنوایی سنجی ایران جهت کمک به کودکان مناطق محروم و رفع مشکل شنوایی این بیماران، بخشی از اقدامات بیمه پارسیان در حوزه مسئولیت های اجتماعی در سال های اخیر می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: مسئولیت اجتماعی بیمه پارسیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد از نشان‌دار یک هزار و ۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت استان و استفاده از خدمات درمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، فروغ شباهنگ، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک هزار و ۳۹۱ زوج نابارور در سامانه‌های بیمه سلامت جهت دریافت خدمات درمان ناباروری نشان‌دار شده‌اند و ۳۰۴ مادر باردار از پوشش بیمه خدمات تخصصی درمان ناباروری استفاده کرد.

وی افزود: خدمات درمان ناباروری شامل ۶۶ قلم دارو، ۲۹ قلم لوازم و تجهیزات پزشکی، ۵۷ خدمت آزمایشگاهی و هفت خدمت تصویربرداری در تعهد سازمان بیمه سلامت است.

سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: محدودیت تعداد در یکسال برای بسته‌های خدمتی IUI, IVF, ICSI ,FET برداشته شده و آزمایش‌های تشخیص ژنتیک برای مادران دارای سقط مکرر در تعهد بیمه پایه قرار گرفت.

وی نداشتن قرارداد پزشکان متخصص نازایی با بیمه‌های پایه را مشکل زوجین دانست و تصریح کرد: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و با ابلاغ مصوبه هیئت وزیران در اسفند ۱۴۰۲ همه خدمات درمانی کودکان زیر هفت سال (به استثنای داروی سرپایی) در بخش دولتی دانشگاهی رایگان شد و ۱۰۰ درصد هزینه توسط سازمان بیمه سلامت قابل محاسبه و پرداخت است‌.

کد خبر 747490

دیگر خبرها

  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان
  • خط و نشان کارگران برای دولت /گره کور حق مسکن باز می شود؟
  • پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای‌عالی بیمه
  • نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه
  • پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه