Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سیاوش سپهوند با اشاره به رقابت‌های دوومیدانی باشگاه‌های کشور که به میزبانی خرم آباد برگزار می شود، اظهار کرد: این مسابقات در دو روز ۲۹ و ۳۰ مهر جاری در حال برگزاری هستند و امروز ورزشکاران در رشته‌های هفت‌گانه، پرش با نیزه و پرتاب نیزه با هم رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه برای اولین بار مسابقات دوومیدانی بانوان در رده سنی جوانان و نوجوانان نیز برگزار می‌شود، افزود: خوشبختانه استقبال خوبی از این رقابت‌ها شده و ۱۲ تیم باشگاهی، ۸ تیم لیگ برتر و ۳ هیات به صورت دسته‌جات لیگی در این مسابقات حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپهوند بیان کرد: پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد به‌عنوان میزبان با یک تیم مدعی وارد و از همان وسایل باکیفیت رقابت مردان برای بانوان البته با استانداردهای ویژه استفاده شده است.

رئیس هیات دوومیدانی لرستان خاطرنشان کرد: در حوزه رده‌های پایه از وسایل تخصصی دوومیدانی با استانداردهای روز دنیا استفاده شده و امیدواریم در این دو روز برای تیم‌هایی که آمده‌اند میزبان خوبی باشیم و نتایجی که برای رقابت آقایان حاصل شد در مسابقات بانوان نیز شاهد و ارتقای رکورد را در این حوزه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در حوزه بانوان ورزشکاران توانمندی هستند که از بین دختران دو تیم Aو B برای مسابقات نوجوانان آسیا در کشور کویت انتخاب خواهند شد.

سپهوند ادامه داد: امیدواریم بعد از اینکه افراد منتخب مشخص شدند اردوهای خوب و تخصصی به صورت جداگانه برای حوزه بانوان داشته باشیم.

رئیس هیات دوومیدانی لرستان با اشاره به انجام اولین مرحله گزینش تیم‌ها گفت: در رده نوجوانان و حتی جوانان برای مسابقات جهانی سال آینده در کشور کلمبیا نیز مرحله اول انتخاب را داریم و امیدواریم بچه‌ها بتوانند گام اول را محکم بردارند.

به گفته وی در حوزه بانوان ۲۰۰ ورزشکار در ۲۴ ماده با هم رقابت می‌کنند و امیدواریم لرستان بتواند موفقیت خوبی کسب کند.

48 

کد خبر 1565883

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دختران بیلیارد به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، دختران پاکت بیلیارد جهت شرکت در مسابقات ناین بال قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ عازم شهر ریاض شدند. تیم ملی پاکت بیلیارد متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت ها حضور پیدا کردند.

نخستین دوره رقابت های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا به میزبانی کشور عربستان برگزار می شود و تا روز هفتم اردیبهشت ماه ادامه پیدا می کند.

این مسابقات به صورت دو حذفی و تک حذفی برگزار می گردد. فریال طاههری در رده سنی زیر ۱۷ سال و تیموری و زرین حقیقی در تیم بزرگسالان حضور دارند و به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

کد خبر 6085702

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • اعزام دختران بیلیارد به مسابقات قهرمانی آسیا
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • درخشش تیم بانوان سمنان در مسابقات کوراش کشور