Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان دبیر کمیسیون هماهنگی امور بانک‌های استان سمنان از ابتلای 80درصد کارکنان بانک‌های این استان به کووید19 در دوران این همه‌گیری خبر داد و گفت: با وجود خطر ابتلا به این ویروس بانک‌ها در تمام این ماه‌ها به ارائه خدمت به مردم استان پرداختند.

سیدمحمد شادمهر در این کمیسون که با حضور مدیران دیگر بانک‌های استان برگزار شد اظهار کرد: ۱۶ بانک از ۳۱ بانک استان در کمیسیون هماهنگی امور بانکهای استان عضو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۲۷۲ شعبه بانک‌های عضو کمیسیون هماهنگی امور بانکهای استان در استان مستقر و در حال فعالیت هستند ادامه داد: ۲هزار و ۶۷۰ نفر، مجموع پرسنل بانکهای عضو شورای هماهنگی بانکهای استان هستند.

شادمهر با بیان اینکه کمیسیون هماهنگی امور بانکهای استان نقش موثری در صنعت، کشاورزی و تولید کشور داشته است افزود: استان سمنان رتبه هفتم شاخص مصارف نسبت به منابع را در کشور به خود اختصاص داده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی امور بانک‌های استان سمنان از واکسینه شدن کلیه پرسنل بانکی استان در برابر ویروس کرونا خبر داد و خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد همکاران ما در شبکه بانکی به دلیل ارتباط مسقیم با ارباب رجوع، به ویروس کرونا مبتلا شدند.

مدیریت شعب باک ملی استان سمنان با بیان اینکه کمبود نیرو یکی از بزرگترین مشکلات بانکهای استان است گفت: بانک‌های استان در بحث تسهیلات صنعت، کشاورزی و تولید پیشرو هستند.

شادمهر از تلاش  بانک های استان برای کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی خبر داد و افزود: ۹ برابر منابع تسهیلاتی اختصاصی توسط ستاد تسهیل استان، از سوی بانکها اختصاص و کارسازی شده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی امور بانک‌های استان سمنان تصریح کرد: با توجه به صنعتی بودن استان، تمرکز منابع مالی در خارج از استان اتفاق می‌افتد که یکی از دغدغه‌های شبکه ‌بانکی در این استان است.

وی گفت: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا سایر بانک‌های غیر عضو کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان، نقش موثری در بحث تخصیص منابع برای صنعت، کشاورزی و تولید داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سمنان کرونا در ایران بانک های استان بانکهای استان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان گفت: پرواز شهرکرد_ عسلویه از دهم اردیبهشت برقرار است
منزوی افزود: افزایش پرواز‌های فرودگاه شهرکرد در دستور کار است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در خصوص فرودگاه شهرکرد مطرح می‌شود توسعه آن است.

دیگر خبرها

  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • ۸۰ درصد از نقاط آبگیر شهر قم شناسایی و رفع معضل شد
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • زلنسکی: برای جنگ مدرن، به سربازان جوان تازه‌نفس نیاز داریم