Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@21:33:21 GMT

حذف و اضافه ۶ بازیکن در تیم ملی امید ظرف ۱۲ ساعت!

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۵۷۰۳

حذف و اضافه ۶ بازیکن در تیم ملی امید ظرف ۱۲ ساعت!

در حالی که مهدی مهدوی‌کیا صبح دیروز ۲۵ بازیکن را به تیمش فراخوانده بود، بعد از ۱۲ ساعت در اتفاقی عجیب فهرصت ۲۳ نفره دیگری را با اندکی تغییر منتشر کرد!

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال امید ایران از ساعاتی دیگر برای حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا راهی تاجیکستان می‌شود و طی روزهای سوم تا نهم آبان به ترتیب با نپال، لبنان و تاجیکستان رو به رو می‌شود تا مجوز حضور در دور نهایی این مسابقات در ازبکستان را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح روز پنج شنبه مهدوی‌کیا به همین منظور ۲۵ بازیکن را به تیم ملی ایران فراخواند که این بازیکنان باید با برگزاری هفته اول لیگ برتر خودشان را به تیم ملی معرفی می‌کند اما در همین اوضاع و احوال انتقاداتی از سوی برخی از تیم‌ها صورت گرفت و برخی بازیکنان ادعا کردند که به تیم ملی نمی‌آیند.

بعد از این اتفاقات، مهدوی‌کیا بدون اینکه اردو یا تمرینی را برگزار کرده باشد، ساعت ۲۱ (۹ شب) فهرست دیگری برای اعزام به تاجیکستان اعلام کرد که این بار فهرست ۲۵ نفره او با ۶ تغییر همراه بود. در واقع از فهرست اولیه ۴ بازیکن حذف شده و ۲ بازیکن جدید به تیم ملی ملحق شدند تا ایران با ۲۳ ملی‌پوش راهی تاجیکستان شود.

امیرحسین حسین زاده (استقلال)، علیرضا کوشکی (پیکان)، محمدجواد کیا (پدیده) و محمد مهدی احمدی (مسجدسلیمان) بازیکنانی بودند که خط خوردند و در عوض احمدرضا جلالی (فولاد خوزستان) و امیرحسین نیکپور (گل‌گهر) به تیم ملی ملحق شدند. علاوه بر این‌ها، تیم آلومینیوم اراک هم پیش از این با حضور بازیکنان ملی‌پوش خود مخالفت کرده بود.

مهدی مهدوی‌کیا در واکنش به این جا به جایی‌ها گفته که برخی بازیکنان گفته که نفراتی که در این اردو و مسابقات تیمش را همراهی نمی‌کنند، در آینده به تیم ملی امید دعوت نخواهند شد و به نوعی باید این اتفاق را خداحافظی این چند بازیکن با تیم ملی امید قلمداد کرد!

برنامه بازی های تیم ملی به این شرح است:

دوشنبه ۳ آبان

ایران- نپال/ ساعت ۱۶ به وقت محلی (۱۴:۳۰ به وقت تهران)- استادیوم دوشنبه

پنجشنبه ۶ آبان

لبنان- ایران/ ساعت ۱۶ به وقت محلی (۱۴:۳۰ به وقت تهران) - استادیوم دوشنبه

یکشنبه ۹ آبان

ایران- تاجیکستان/ ساعت ۱۹ به وقت محلی (۱۷:۳۰ به وقت تهران) – استادیوم دوشنبه

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تمرین تیم ملی فوتبال امید تیم ملی مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فوتسال تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است

سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان نسبت به صعود ۳ تیم فارسی زبان ایران، افغانستان و تاجیکستان ابراز خرسندی کرد.

به گزارش مهر، تیم ملی فوتسال تاجیکستان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا موفق شد با کسب تساوی برابر ژاپن ۴ امتیازی شود و به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شود و در این مرحله باید به مصاف افغانستان برود.

وحیدوف سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان در خصوص عملکرد تیمش گفت: در بازی با ژاپن موفق شدیم به تساوی برسیم و در رده اول گروه قرار بگیریم. ژاپن برای اولین بار از مرحله گروهی بالا نیامد.

او در خصوص دیدار با افغانستان در مرحله یک چهارم نهایی گفت: باعث خرسندی است که هم ایران، هم افغانستان و هم تاجیکستان به عنوان ۳ کشور همزبان صعود کردیم. با با تیم افغانستان قبلاً بازی کرده ایم و شناخت خوبی از این تیم داریم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جام‌ ملت‌های آسیا - ۲۰۲۳؛ زور چین به تاجیکستان نرسید ضیافت پنالتی‌ها را تاجیکستان از امارات برد/ شگفتی‌سازی فارسی زبان‌ها ادامه دارد

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • سرمربی فوتسال تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • برگزاری نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران و تاجیکستان
  • مهدوی‌کیا: چیزی که استقلال به آن می‌نازید خراب شد
  • مهدوی کیا: اوسمار که مقصر نباختن استقلال نیست!
  • مدیر گل‌گهر: قوانین جاری دست ما را بست
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت