Web Analytics Made Easy - Statcounter

ششمین دوره پویش دانشگاهیان دانشگاه سمنان با عنوان «همدلی کریمانه و کمک مؤمنانه» در ایام ولادت پیامبر خوبی‌ها حضرت رسول اکرم محمد مصطفی (ص) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، محمود ابراهیمی ورکیانی مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه سمنان گفت: کمک‌های دانشگاهیان دانشگاه سمنان که تا ۵ آبان ماه به حساب اعلام شده از سوی دانشگاه سمنان واریز می‌شود و گوشت‌های قربانی تهیه و در ایام ولادت حضرت رسول اکرم صلی الله علیه وآله و سلم و امام جعفر صادق علیه‌السلام میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهیمی ورکیانی بیان کرد: این پویش با همکاری نهاد‌های مختلف فرهنگی دانشگاه سمنان همگام با سایر پویش‌های کشوری در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب برای مواسات و کمک مؤمنانه به راه افتاده است و به یاری خداوند متعال دانشگاهیان دانشگاه سمنان مانند گذشته با همراهی خود به یاری برادران و خواهران نیازمندشان در این ایام شیوع ویروس منحوس کرونا می‌پردازند.

مسدئول کانون بسیج اساتید دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد: حساب مشترکی به نام معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه و مدیر امور مالی دانشگاه در بانک تجارت برای دریافت کمک‌های نقدی دانشگاهیان افتتاح شده است.

شایان ذکر است با کمک دانشگاهیان دانشگاه سمنان در پنج دوره قبل پویش «همدلی کریمانه و کمک مؤمنانه» که در ماه مبارک رمضان، ایام عید سعید غدیر خم، ایام فاطمیه و ایام پایانی سال ۱۳۹۹ برگزار شد، صد‌ها بسته معیشتی با کمک دانشگاهیان دانشگاه سمنان خریداری و در بین اقشار آسیب پذیر توزیع شد.


همچنین در سال گذشته با کمک‌های کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه سمنان ۲۷ دستگاه تجهیزات پزشکی به ارزش چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برای کمک به درمان بیماران کرونایی و کادر درمان خریداری و به دانشگاه علوم پزشکی سمنان اهدا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه سمنان بسیج دانشجویی کمک های مومنانه دانشگاهیان دانشگاه سمنان کمک مؤمنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش «معلم من» در رادیو پیام

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پویش «معلم من» با هدف تقدیر از مقام شامخ معلم به مناسبت روز معلم و شهادت دکتر مطهری قبل از دوازده اردیبهشت ماه آغاز شده است. این پویش با هدف آشنا کردن جامعه و دانش آموزان با مقام و ارزش گذاشتن به آموزگاران و معلمان و به منظور ارتقای احترام و تقدیر از این قشر زحمتکش که با عشق و تلاش به پیشرفت و توسعه جامعه کمک می کنند، برپا می شود.

رادیو نمای پیام و آوا با برپایی این پویش قصد دارد احترام به معلمان را در جامعه ترویج بدهد. همچنین با راه اندازی پویش «معلم من» در پیشبرد این ایده پیش قدم شده و تلاش دارد مقام معلم را توسعه بدهد. علاقمندان به شرکت در این پویش می توانند در پیام رسان های داخلی به نشانی radioava@ و radiopayam @ عکس هایشان را ارسال کنند.

همچنین به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان در این پویش اهدا خواهد شد. هدف از این اقدام تقدیر از زحمات و تلاش های ارزنده معلمان در جامعه است که نقش بسزایی در پرورش و تربیت نسل های آینده دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی
  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • اجتماع دانشگاهیان دانشگاه‌های تهران علیه اسرائیل
  • استقبال چشمگیر مردم از پویش ملی «همدلی با غزه»
  • افزایش ۳۷ درصدی بستری شدگان در کردستان طی ایام نوروز
  • برگزاری پویش «معلم من» در رادیو پیام
  • وعده صادق انتقام خون شهدای کنسولگری بود/ ایران با رافت کریمانه با مردم عادی کاری نداشت
  • اجرای بیش از دو هزارو ۷۰۰ ماموریت اورژانس ۱۱۵ مشهد در ایام عید سعید فطر
  • برگزاری پویش رسانه ای ققنوس قلم
  • معاونت داوطلبان هلال احمر اردبیل رتبه دوم را کسب کرد