Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز،  آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده «ساماندهی برگزاری آزمون‌های بین‌المللی» که در جلسه ۷۹۸ مورخ ۱۴ شهریور ۹۶ شهر شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، را برای اجرا  به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان سنجش آموزش کشور ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ابلاغیه آمده است: ماده واحده «ساماندهی برگزاری آزمون‌های بین‌المللی» که در جلسه ۷۹۸ مورخ ۱۴ شهریور ۹۶ و به‌منظور هماهنگی، ساماندهی و نظارت بر برگزاری آزمون‌های بین‌المللی به تصویب رسیده است. ماده واحده «مسئولیت ساماندهی، هماهنگی، صدور مجوز و نظارت بر برگزاری آزمون‌های بین‌المللی (از قبیل GMAT GRE, Microsoft Cise ) و کلیه آزمون‌های زبان خارجی و سایر امور مربوطه از جمله انجام مذاکرات، تهیه و اجرای تفاهم‌نامه بر عهده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری(سازمان سنجش آموزش کشور) می‌باشد.

در این ابلاغیه مطرح شده است: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز می‌تواند رأساً نسبت به صدور مجوز و نظارت و انجام سایر امور فوق‌الذکر درخصوص برگزاری آزمون‌های بین‌المللی مربوط به آن وزارت و آزمون‌های تخصصی علوم پزشکی اقدام کنید.

همچنین در این ابلاغیه دو تبصره نیز بیان شده است: تبصره ۱- آئین‌نامه‌های اجرایی موضوع این ماده واحده حسب مورد به تصویب وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و یا بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواهد رسید. تبصره ۲- وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (سازمان سنجش آموزش کشور) و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موظفند گزارش عملکرد سالانه خود راجع به این ماده واحده را به دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کنند.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1115758 برچسب‌ها آزمون

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آزمون برگزاری آزمون های بین المللی درمان و آموزش پزشکی تحقیقات و فناوری ماده واحده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ فروردین، برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ علی صدر، معاون آزمون‌های سازمان سنجش گفت: مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، علوم جغرافیا، علوم اقتصادی، الهیات و معارف اسلامی، علوم تربیتی، حقوق، روانشناسی، علوم زمین، شیمی، فیزیک، زیست‌شناسی، آمار، ریاضی، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات)، سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت برگزار خواهد شد.
وی گفت: دانشگاه‌های تربیت مدرس، مازندران، تبریز، بوعلی سینا همدان، رازی کرمانشاه، اصفهان، شیراز، شهید باهنر کرمان، شهید چمران اهواز و فردوسی مشهد مراکز برگزارکننده این آزمون هستند.
به گفته صدر، منتخبان المپیاد غیرمتمرکز به همراه منتخبان مرحله اول المپیاد متمرکز (آزمون کارشناسی ارشد) که اسامی آنها از طریق درگاه مرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور اعلام خواهد شد، می‌توانند در آزمون تشریحی مرحله دوم (نهایی) المپیاد علمی دانشجویی کشور در اوایل مرداد ۱۴۰۳ شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • امکان افشای سئوالات آزمون های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن شد
  • امکان افشای سئوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن شد
  • جزئیات تغییرات آزمون دستیاران پزشکی اعلام شد
  • ۳۱ فروردین، برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است
  • واگذاری آزمون‌های ارتقا و گواهینامه دستیاران پزشکی به دانشگاه‌ها
  • کنکور ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری
  • دولت تعرفه‌های پزشکی را ابلاغ کرد