Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ علی محمد رجبی، رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در گفتگو با فارس به ویژگی‌ های خرید امن آنلاین اشاره و اظهار داشت: مجرمان سایبری با ایجاد صفحات جعلی و انجام تبلیغات فریبنده در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های واسط با روش‌های مختلف از قبیل هدایت کاربر به صفحات درگاه جعلی بانک و سرقت اطلاعات بانکی، دریافت وجه و عدم ارسال کالا و یا ارسال کالای معیوب و نظایر آن اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قانونمند کردن، ساماندهی، احراز هویت و تائید صلاحیت از مهم‌ترین مزایای نماد اعتماد الکترونیک است و وب‌سایت‌های دارای اینماد متعهد هستند که رضایت کاربر را در تمام مراحل خرید اینترنتی جلب کرده و به‌درستی به وظایف خود عمل کنند.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا با بیان اینکه برخی از فروشگاه‌های غیرمجاز ممکن است اقدام به جعل نماد اعتماد الکترونیک کنند گفت: کاربران می‌توانند با کلیک کردن بر روی تصویر لوگوی نماد اعتماد الکترونیکی، صفحه مجوز مربوطه را مشاهده کنند؛ البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشند که صفحه‌ای که مجوز دارد حتماً باید با آدرس enamad.ir آغاز شده باشد و آدرس اینترنتی (URL) سایت فروشگاه با آدرسی که در این صفحه معرفی می‌شود، باید یکسان باشد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خرید امن مجرمان سایبری پلیس فتا کلاهبرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور محمدرضا گلزار در تبلیغات یک خودرو

به گزارش همشهری آنلاین،محمدرضا گلزار بازیگر سینما با انتشار تصویری از خود که در یک آتلیه ثبت شده بود خبر از حضورش به عنوان یک مدل تبلیغاتی را داد.

کد خبر 845166 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران محمدرضا گلزار سینمای ایران خودرو تبلیغات

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران نماد اعتماد و آرامش اجتماعی است
  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • مراقب مسمومیت با این نوع هندوانه‌ها باشید
  • هشدار به سیل زدگان در سیستان و بلوچستان : مراقب تمساح باشید
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • هشدار ایران به گروه ۷؛ مراقب تصمیمات غیرسازنده باشید
  • مراقب مسمومیت با این نوع هندوانه‌ها باشید/ چطور هندوانه غیرسالم را تشخیص بدهیم؟
  • کلاه‌برداری مجرمان سایبری با ارسال پیام با مضمون دریافت کالابرگ
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • حضور محمدرضا گلزار در تبلیغات یک خودرو