Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@07:05:01 GMT

کدام دریل برای شما مناسب است؟

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۵۷۸۴

کدام دریل برای شما مناسب است؟

دریل برقی یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای الکتریکی است. به جز کاربردهای خانگی، دریل مصارف صنعتی هم دارد و از کارگاه‌های کوچک تا کارخانه‌های خیلی بزرگ به دریل نیاز دارند. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ حتماً شما هم از اطرافیانتان شنیده‌اید که «با دریل همه چیز راحت نصب میشه». این عبارت که عمدتاً درمورد افرادی که کمی بیشتر از بقیه فنی هستند به کار برده می‌شود مفهوم درستی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیاید با هم صادق باشیم، شاید افراد زیادی توانایی تعمیر یا نصب وسایل را داشته باشند ولی درباره کار با دریل مهارت و تخصص بیشتری لازم است. اگر به تازگی به منزل جدید نقل مکان کرده باشید، احتمالا موافقید که دریل برقی یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای الکتریکی است. به جز کاربردهای خانگی، دریل مصارف صنعتی هم دارد و از کارگاه‌های کوچک تا کارخانه‌های خیلی بزرگ به دریل نیاز دارند. دریلی که از آن برای نصب پرده یا جاصابونی استفاده می‌کنید با دریلی که می‌تواند به بتن نفوذ کند فرق دارد. واقعیت این است که حتی اگر کاملا حرفه‌ای هم باشید، انتخاب دریل کار سختی است.

حال فرض کنید شما همان آدم حرفه ای هستید . حتماً این سوال برایتان پیش می‌آید که با توجه به نوسان قیمت دریل و انواع آن کدام دریل مناسب شما است؟

دریل ساده

اگر جزء افرادی هستید که برای مصارف خانگی و سبک به دریل نیاز دارید، دریل های ساده گزینه ای مناسب برای شما هستند. دریل ساده یکی از معمولی ترین انواع دریل است که برای سوراخ کاری در چوب و فلز کاربرد دارد. دریل های ساده بیشتر مناسب کاربری خانگی هستند و ارزان ترین مدل موجود در بازار هستند. این دریل‌ها از سه نظام 6 میلیمتر تا مته گیر 32 میلیمتر در بازار یافت می شود و می توان دارای چپ گرد و راست گرد و حالت دیمر گیربکس قوی ویا متوسط و… باشد. برای انتخاب و خرید دریل ساده می‌توانید از مشاوران سازوکار به صورت رایگان کمک بگیرید.

خرید دریل بادی

در مقایسه با دریل ساده دریل بادی برای افراد حرفه ای تر است. دریل بادی یکی از انواع پرکاربرد ابزار پنوماتیک یا همان ابزار بادی شناخته می شود. این دریل می تواند با ایجاد نیروی مکانیکی به کمک گازهای فشرده، نیروی لازم برای انجام کارها را تولید کند. از این دستگاه می توان برای انجام اموری همچون سنباده زنی، برش دادن، باز و بسته کردن انواع پیچ و مهره و حتی جلا دادن استفاده کرد. از عمده ترین وسایل بادی می توان به بکس بادی، پیچ گوشتی بادی، پانچ و … اشاره کرد. همچنین نباید فراموش کرد که استفاده از دستگاه های پنوماتیک در صنایع و معادن، ذوب فلزات، راه سازی و… نیز بسیار رایج است. معمولاً هنگام تحقیق و خرید دریل بادی متوجه قیمت مناسب این محصول می‌شوید.

یک راهکار مدرن برای خرید ابزارآلات

روش‌های زیادی برای خرید ابزارآلات و کالاهای صنعتی وجود دارد. این روش‌ها که در تطابق کامل با دنیای مدرن امروز است مخاطبین زیادی را به خود جلب کرده است. متأسفانه در ایران همچنان روش‌های قدیمی خرید ابزارآلات طرفداران زیادی دارند و بسیاری از افراد با روش های مدرن مانند خرید اینترنتی آشنا نیستند. سازوکار با استفاده از کارشناسان متخصص و تطابق آن با ساختارهای اصولی کشور توانسته است روش جدیدی برای خرید اینترنتی ایجاد کند. این روش سرمایه‌گذاری علاوه بر مدرن و هوشمند بودن مزایای زیادی دارد که از مهم‌ترین مزایای آن می‌توان به خدمات پس از فروش و مجله تخصصی سازوکار اشاره کرد. فعالیت سازوکار تنها به فروش و خدمات پس از فروش ابزار آلات محدود نشده بلکه سعی کرده در جهت افزایش اطلاعات و آشنایی بیشتر کاربران با محصولات قدم بردارد و مطالب ارزشمند با موضوعات آموزشی، راهنمای خرید ابزار، اخبار، ویدئوهای آموزشی در مورد ابزار، یراق، ماشین آلات و محصولات صنعتی منتشر کند. کاربران می‌توانند با جستجوی «مجله اینترنتی سازوکار» به این مقالات و ویدئوها دسترسی پیدا کنند.

سخن آخر

در شرایط اقتصادی فعلی جامعه که قدرت خرید افراد کاهش یافته است. خرید مطمئن با گارانتی اصالت کالا می‌تواند برای بسیاری راهگشا باشد. سازوکار  www.sazokar.comاین امکان را فراهم آورده است تا افراد به صورت آنلاین و بدون هیچ نگرانی به خرید ابزارآالات بپردازند و شما هم می‌توانید با مراجعه به وب سایت سازوکار در جهت افزایش مشارکتدر شناسایی وب سایت های تخصصی شرکت داشته باشید و خرید مطمئن و مدرن را تجربه کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خرید ابزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه زراعت چوب راه حل مناسب برای رسیدن به خودکفایی

کامران پورمقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:بنابر بررسی های صورت گرفته با انجمن کارفرمایان صنایع چوب، ظرفیت اسمی کارخانجات ۱۲ تا ۱۳ میلیون متر مکعب چوب مورد نیاز است که با احتساب خمیر کاغذ در کارخانجات کاغذسازی ۲ میلیون متر مکعب به این میزان اضافه می شود، درحالیکه هم اکنون صنایع ۴۰ درصد کمتر از ظرفیت خود کار می کنند.

به گفته او، بنابر آمار از مجموع چوب مورد نیاز صنایع کاغذ و چوب حدود ۶ میلیون متر مکعب چوب از هرس باغات و چوب آلات باغی و بخشی چوب های وارداتی تامین می شود که مجموع واردات از یک میلیون تن بیشتر نخواهد بود.

پورمقدم ادامه داد: واردات چوب بدلیل آفات قرنطینه ای با مشکلاتی روبروست و از طرفی بدلیل نوسانات نرخ ارز، واردات صرفه اقتصادی ندارد.

مجری طرح زراعت چوب با بیان اینکه امکان خودکفایی تامین چوب با توسعه زراعت چوب وجود دارد، افزود: اگر طی ۵ سال سطحی معادل ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزارهکتار را زیرکشت ببریم، تمام نیاز چوبی در داخل قابل تامین است، اما این موضوع نیازمتد سرمایه گذاری در حوزه زیرساخت اعم از تامین نهال های اصلاح شده و زودبازده و مقاوم به شوری و کم آبی است.

به گفته او، با توجه به محدودیت منابع آبی برای توسعه زراعت چوب، استفاده از آب های نامتعارف باید در دستور کار قرار گیرد. بدین منظور در سال ۱۴۰۳ حداقل حدود ۲ هزارهکتار شناسایی عرصه داریم که می توان با آب پساب کارکرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه با توسعه زراعت چوب، قاچاق متوقف می شود، گفت: بخش عمده زراعت چوب متکی به سرمایه گذاری بخش خصوصی است و ۳۰ درصد سرمایه گذاری مربوط به زیرساخت است که امیدواریم این سطوح را برنامه ریزی کنیم تا طی یک دوره ۵ ساله نیازهای چوبی کشور در داخل تامین شود به طوریکه نه تنها نیازی به واردات نداشته باشیم، بلکه قاچاق چوب از جنگل ها متوقف شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • سقف شیروانی برای هر مکانی مناسب نیست
  • آخرین وضعیت رضا داوودنژاد در بیمارستان
  • باغ فدک به یک مجموعه اقامتگاهی، گردشگری و خدماتی مناسب تبدیل شده است
  • کاهش ۲۰ درصدی کانون‌های فرسایش بادی در برنامه هفتم
  • قهوه تخصصی یا قهوه تجاری: کدام قهوه انتخاب بهتری است؟
  • روش سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه ایران برای کدام گروه از سهامداران مناسب است؟
  • مناسب‌ترین شغل برای من چیست؟
  • ۳۰ میلیون هکتار از اراضی بیابانی تحت تاثیر فرسایش بادی است
  • توسعه زراعت چوب راه حل مناسب برای رسیدن به خودکفایی
  • سرعت گرفتن چرخ اشتغال سیستان و بلوچستان با طرح نهضت ملی مسکن