Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، میرهاشم موسوی روز پنج شنبه در دیدار با نمایندگان تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگان کردستان اظهار داشت: به دلیل برخی کارکردهای اشتباه گذشته در سازمان تأمین اجتماعی، در زمان پرداخت حقوق‌های تعهدی ماهانه چالش داریم که البته این مهم راه حل دارد.

وی هدف نظام تأمین اجتماعی را تحقق عدالت اعلام کرد و افزود: اشکالاتی در صندوق تأمین اجتماعی وجود دارد که اگر به این مسئله به صورت کلان نگاه کنیم نیازمند همراهی شرکای اجتماعی خود برای رفع این چالش‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه صندوق مشکلاتی دارد و شرایط مثبت نیست، ادامه داد: راهی جز این نداریم که صندوق را طی دو سه سال به نقطه سر به سر برسانیم و درآمدها با مصارف یکی شود و این مهم قابل تحقق است.

موسوی اضافه کرد: زمینه‌هایی وجود دارد که می‌توانیم برای مردم فراهم کنیم تا به عنوان بیمه شدگان وارد صندوق شوند و ما را در رفع چالش موجود یاری دهند.

وی به بخش سرمایه گذاری اشاره و با بیان اینکه شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی «شستا» بهتر از این می‌تواند مدیریت شود، اظهار داشت: در بهره وری، سرمایه گذاری و طرح‌های صندوق اگر متمرکز شویم قطعاً به شکل جهشی در امور موفق خواهیم شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی یادآور شد: صندوق این سازمان ضعیف نیست و در حال تنظیم برنامه‌هایی هستیم تا ساز و کار تعادل را در صندوق به وجود آوریم.

موسوی کردستان را دارای ظرفیت‌های زیاد دانست و ادامه داد: با استفاده از ظرفیت‌های بومی و درونی و تولید و کار، به عنوان سرمایه ملی، باید کارها را در تأمین اجتماعی پیش برد و در کنترل تورم نیز نقش بازی کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه از ظرفیت‌های موجود کارگری خوب استفاده نشده است، افزود: راهبرد ما در شرایط سخت کنونی این است که باید از درون خود تأمین اجتماعی پاسخ چالش‌های موجود را بدهیم.

در این جلسه تعدادی از نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی کردستان، به ارائه مشکلات خود پرداختند و خواستار حمایت دولت از تشکل‌ها و رفع نگرانی‌های کارگران شدند.

کد خبر 5333134

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج سازمان تامین اجتماعی تامین اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا گرگان لیگ برتر فوتبال ایران کرمانشاه واکسیناسیون کرونا ایلام زمین لرزه عکس استانها زلزله شیوع کرونا سازمان تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان گفت :  امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه آزمون استخدامی اداره کل تأمین اجتماعی استان همزمان با سراسر کشور در اهواز برگزار شد .

عبدالرضا روشنی افزود: در این آزمون تعداد ۶۱۹۴ نفر داوطلب در عناوین شغلی مختلف با هم به رقابت پرداختند و بعد از انجام مصاحبه و گزینش تعداد ۸۸ نفر در شعب تأمین اجتماعی و ۳۰۹ نفر در مراکز درمانی استان خوزستان مشغول بکار خواهند شد.

وی با تأکید براینکه بیش از نیمی از جمعیت کشور از حمایت‌های بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی برخوردار هستند خاطرنشان کرد: تأمین اجتماعی برای خدمت رسانی مطلوب و ایجاد رضایتمندی بیشتر، اقدام به جذب نیرو برای تمام استان‌ها در سراسر کشور نموده که در دو بخش بیمه‌ای و درمانی این نیروها، پس از طی مراحل اداری و استخدامی در سالجاری آغاز بکار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • خبر مهم از زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳
  • مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزارشد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه
  • آزمون استخدامی تأمین‌اجتماعی برای جذب ۵ تا ۶ هزار نیروی انسانی جدید برگزار می شود
  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در خوزستان
  • شرکت ۳۵۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس
  • آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در همدان
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان