Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد با تشریح اقدامات مقابله‌ای با حفر چاه‌های غیرمجاز در این شهرستان، از پر و پلمب شدن ۱۰۳ حلقه چاه غیرمجاز در سه ماه اخیر خبر داد. سامان قاضی زاده در گفتگو با میزان با بیان اینکه شهرستان نظرآباد یکی از مناطق دارای مشکل کم آبی و جزو مناطق دارای بیشترین فرونشست زمین در استان است گفت: مقابله جدی با حفر چاه‌های غیرمجاز در راستای احیای حقوق عامه و حفظ منابع آبی در دستور کار دادستانی این شهرستان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در نظرآباد بر اساس مصوبات قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری‌های دادگستری استان البرز افزود: از مرداد ماه سال جاری تاکنون در شهرستان نظرآباد تعداد ۳۳ حلقه چاه آب غیرمجاز پر و ۷۰ حلقه چاه آب غیرمجاز نیز پلمب شده و همچنین یک دستگاه حفاری غیرمجاز روتاری کشف و ضبط شده است.        بیشتر بخوانید:     تعیین تکلیف نهایی چاه‌های آب غیرمجاز استان قم انتهای پیام/   برچسب ها: نظرآباد چاه غیر مجاز

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نظرآباد چاه غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: طرح شبانه  ارتقای امنیت اجتماعی باهدف پاسخگویی به مطالبات شهروندان در خصوص برخورد بارانندگان و راکبین موتورسیکلت‌های هنجار شکن و برهم زنندگان آرامش روحی و روانی در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ حسبن احمدی افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی پس از هماهنگی‌های قانونی توسط  یگان امداد، با هدف برخورد بارانندگان وراکبین  هنجارشکن که با حرکات مخاطره آمیز خود موجب سلب آسایش روحی و روانی شهروندان در محدوده تفرج گاه‌ها می‌شوند، انجام شد.

وی گفت: در این طرح، ۲۷دستگاه وسیله نقلیه (۶دستگاه خودرو، ۲۱دستگاه موتور سیکلت) بدلیل سلب آسایش روحی و روانی شهروندان، مخدوش بودن پلاک توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: کسب رضایت مندی عمومی همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • ۲۰ هزار حلقه چاه آب در مازندران غیرمجاز است
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • انسداد ۱۴ حلقه چاه غیر مجاز در«گلاهک» رودهن/ادوات حفاری توقیف شد
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد
  • توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز آب در تاکستان