Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@23:38:43 GMT

سرانه ورزشی ساوه متناسب نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۵۸۵۷

سرانه ورزشی ساوه متناسب نیست

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت : سرانه ورزشی در این شهرستان با رشد جمعیت متناسب نیست.

به گزارش برنا از اراک ،  در حاشیه بازدید وزیر ورزش از زمین چمن شهید سپهبد خاج قاسم سلیمانی( مجموعه فجر) ساوه افزود : شهرستان ساوه به دلایل مختلف پتانسیل افزایش جمعیت را دارد و طی سالهای اخیر با رشد فزاینده جمعیت دچار کاهش سرانه ورزش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حقدادی افزود: بالارفتن جمعیت نیازمند پیش بینی امکانات لازم ورزشی است که ساوه از این حیث دچار تنگنا است.

وی با اشاره به وضعیت زمین چمن فجر بیات داشت: علی رغم تلاش های صورت گرفته، هنوز نتوانستیم محدودیت های رختکن و نور مورد نیاز این مجموعه را فراهم کنیم که دلیل آن به فقدان منابع مالی مربوط است.

حقدادی مجموعه های حاج قاسم سلیمانی(فجر ) و خوشه طلایی را تنها امکانات فعلی ساوه دانست و خواستار تکمیل مجموعه های فجر و چمران شد. لازم به توضیح است به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی سه میلیارد ریال تاکنون در این زمینه(نور، رختکن، سرویس امکانات دسترسی و...) هزینه شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل ورزش استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین روز از هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد امروز ۲۹ فروردین با حضور اسکی بازان سرشناس خارجی از جمله سوفیا نادیرشینا قهرمان جهان در سال ۲۰۲۱ در پیست بین المللی توچال برگزار شد.   در پایان رقابت‌های امروز در بخش مارپیچ بزرگ بانوان سوفیا نادیرشینا از روسیه، در جایگاه نخست قرار گرفت. اولگا نایدیاکینا روس دوم شد و شیما یارخواه اسکی باز شایسته کشورمان در جایگاه سوم قرار گرفت.   همچنین در بخش مارپیچ بزرگ آقایان، نتایج روز نخست تکرار شد و دمیتری کارلاگاچف از روسیه اول شد و کنستانتین سانیکوف و ایلیا خورتین روس به ترتیب دوم و سوم شدند.   حاج عیسی ساوه شمشکی، مشاور وزیر ورزش و ناظر کمیته ملی المپیک و دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، مرتضی ساوه شمشکی نایب رئیس فدراسیون، بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون، فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان. سید مرتضی صید، پیمان جانی و ایوان مربی بلغاری نیز با حضور در پیست بین المللی توچال از نزدیک شاهد این رقابت‌ها بودند.

دیگر خبرها

  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان
  • سرانه فضای ورزشی دانش آموزی ۳۳ درصد افزایش یافت
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود