Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@23:40:21 GMT

فروش گوشی‌های سامسونگ در روسیه ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۵۹۲۶

فروش گوشی‌های سامسونگ در روسیه ممنوع شد

دادگاهی در روسیه واردات و فروش ۶۱ مدل تلفن هوشمند سامسونگ الکترونیکس را به دلیل شکایت نقض مالکیت معنوی مربوط به سیستم Pay سامسونگ ممنوع کرد.

به گزارش ایسنا، این شکایت از سوی شرکت SQWIN SA که در سوییس مستقر است، مطرح شده و مدعی است سیستم Pay سامسونگ امتیاز انحصاری سیستم پرداخت الکترونیکی این شرکت که در روسیه به ثبت رسیده است را نقض کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامسونگ اعلام کرد این پرونده در حال حاضر در مرحله تجدیدنظر است و اظهارنظر بیشتری نکرد.

دادگاه داوری مسکو در حکمی به تاریخ ۱۹ اکتبر با اشاره به شمار امتیاز انحصاری، اعلام کرد واردات و فروش ۶۱ مدل سامسونگ در روسیه ممنوع است.

بر اساس گزارش رویترز، طبق گزارش خبرگزاری ریا، تصمیم اولیه دادگاه در ۲۷ ژوییه صادر شده و ادعای شرکت SQWIN SA را وارد دانسته بود اما به فهرست دستگاه‌های مربوط اشاره نکرده بود و در نتیجه این شرکت مستقر در سوییس درخواست تجدیدنظری در اوت تنظیم کرد. در حکم اکتبر مدل‌هایی که فروش آنها قدغن شده است، مشخص شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روسيه سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه مسیرهای هوایی کشور باز است

به گزارش «تابناک»، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ضمن تکذیب اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور، اعلام‌کرد: تمامی راه‌های هوایی کشور باز است و هیچ محدودیتی برای پروازها وجود ندارد.

بر اساس پیگیری خبرنگار ایرنا، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور اخبار گسترده رسانه‌ای در فضای مجازی مبنی بر ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور را تکذیب کرد.

بر اساس این گزارش، در صورت اعلام اطلاعیه هوانوردی جدید شرکت فرودگاه‌ها آن را اطلاع رسانی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد
  • اپل، سلطنت گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۴ را به سامسونگ واگذار کرد
  • همه مسیرهای هوایی کشور باز است