Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@17:01:36 GMT

ترافیک جدی در تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۶۰۵۷

ترافیک جدی در تهران

تین نیوز

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: اگر نیروی انتظامی در دو بخش امنیت و آرامش هماهنگی و هم‌افزایی‌های لازم را ایجاد کند حتما اتفاقات خوبی در شهر رخ خواهد داد. هم‌افزایی دستگاه قضا به ویژه دادستانی و دادسراها با نیروی انتظامی، امنیت آفرین خواهد بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، امروز پنجشنبه سردار حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در دیدار با شهردار تهران، بیان کرد: امروز برای آشنایی و ایجاد وحدت، همدلی، رفاه و هم‌افزایی خدمت شهردار تهران آمده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آغاز مدیریت جدید در شهرداری تهران باید یک ارتباط نزدیک و هم‌افزا میان شهرداری با نیروی انتظامی ایجاد شود.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ موضوع باعث شده که نیروی انتظامی به صورت مرتب و روزانه با شهرداری در ارتباط باشد، افزود: نگاه نیروی انتظامی در دوره‌های پیشین و جدید باتوجه به روی کارآمدن مجموعه ولایی، انقلابی و جهادی وظیفه نیروی انتظامی را دو چندان می‌کند که در کنار مجموعه شهرداری تهران به ویژه آقای زاکانی باشد تا شهردار بتواند بدون هرگونه دغدغه‌ای مسئولیت‌های خطیر و مهمی که در شهرداری تهران است را به مرحله اجرا بگذارد و فعالیت‌ها را به خوبی انجام دهد.

سردار رحیمی با تأکید براینکه اگر نیروی انتظامی در دو بخش امنیت ،آرامش و آسایش هماهنگی و هم‌افزایی‌های لازم را ایجاد کند حتماً اتفاقات خوبی در شهر رخ خواهد داد، بیان کرد: هم‌افزایی دستگاه قضا به ویژه دادستانی و دادسراها با نیروی انتظامی، امنیت آفرین خواهد بود.

به گفته وی، در بخش آرامش و انضباط اجتماعی توسعه و رونق شهری، عمران و آبادانی؛ هم افزایی شهرداری و نیروی انتظامی جزو ضروریات است و باید این دو نهاد در کنار هم قرار گیرند تا کارها بسیار خوب به سامان برسد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در ادامه عنوان کرد: نیروی انتظامی با تمام امکانات در خدمت شهرداران مناطق و نواحی، معاونان و ... خواهد بود؛ البته بنده این مورد را به همکاران خود ابلاغ کرده‌ام. این مورد با جدیت دنبال خواهد شد تا اهداف تیم مدیریت ولایی و جهادی شهرداری تهران اجرا شود.

سردار رحیمی در ادامه به ذکر تعدادی از موضوعات مورد مطالبه نیروی انتظامی پرداخت و گفت: ترافیک یکی از موضوعات مورد مطالبه رهبری و مسئولان نظام همچنین دغدغه ویژه جنابعالی است که این روزها مقداری مشکل ساز شده است.

او در ادامه اضافه کرد: این روزها ترافیک جدی در تهران مشاهده می‌شود که حجم این ترافیک از ساعت ۴ عصر به بعد بیشتر می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه معتادان متجاهر در سطح شهر یکی دیگر از موضوعات مورد مطالبه نیروی انتظامی است، توضیح داد: واقعیت دراین‌باره فراهم نبودن زیرساخت‌ها و اصلاح مسیر بازپروری است؛ چرا که مسیر اشتباهی طی می‌شود. در این‌باره علاوه بر هزینه، ساختمان‌های مورد نیاز طبق ماده ۱۵ و ۱۶ فراهم شده است اما مسیر اشتباهی برای بازپروری معتادان طی می‌شود.

سردار رحیمی در ادامه بیان کرد: پیش از این گفته بودیم که درباره خانه های بهاران هزینه‌هایی که انجام می‌شود، دور ریختن منابع است. بنده برای ایشان تحلیل کردم و شهردار پیشین هم این موضوع را پذیرفت. مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ مسیر بازپروری که طی می‌کنند، اشتباه است.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی موضوع دیگر را اختصاص نیم تا یک درصد از بودجه سالانه شهرداری به بحث انضباط عمومی و امنیت اجتماعی، ذکر کرد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در پایان با عرض تبریک برای مدیریت جدید شهردار تهران و آرزوی موفقیت برای او، گفت: فرمانده نیروی انتظامی تهران در خدمت تلاش شبانه روزی مدیریت شهری خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شهرداری تهران فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ شهرداری تهران هم افزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج_ قزوین

آفتاب‌‌نیوز :

علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، امروز در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های استان، گفت: ترافیک در آزادراه تهران _ کرج _ قزوین به صورت سنگین است.

وی افزود: ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج _ قزوین حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و در آزادراه کرج _ تهران محدوده فردیس تا کلاک کرج سنگین است.

زندی‌فر ادامه داد: درحال حاضر وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران _کرج _ قزوین در برخی مقاطع پرحجم است.

وی گفت: انتظار می‌رود رانندگان محترم با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • فراخوان برای واگذاری هزار دستگاه تاکسی برقی در تهران از هفته آینده
  • کشف ۴۰۰ کیسه آرد قاچاق
  • نصب بنر اموات در دهدشت ممنوع است
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی
  • عدم راه اندازی مجتمع بنکداران مواد غذایی همدان
  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج_ قزوین
  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش
  • توقیف تریلی با یک تن مواد مخدر "شیشه"