Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:09:12 GMT

سند تحول ورزش همگانی به زودی اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۶۰۷۴

سند تحول ورزش همگانی به زودی اجرا می‌شود

به گزارش ایرنا، «سید حمید سجادی» روز پنجشنبه در حاشیه سفر به شهرستان های ساوه و بازدید از روند احداث مجموعه ورزشی فجر به خبرنگاران، گفت: فدراسیون ورزش  های همگانی ماموریت خطیر توسعه ورزش همگانی را برعهده دارد و توجه ویژه به این فدراسیون از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است.

وی بیان کرد: معاونت فرهنگی و ورزش همگانی نیز در راستای توسعه فرهنگ ورزش و ایجاد زیرساخت‌ها فعالیت می‌کند و در همین راستا سند تحول ورزش همگانی تهیه شده است که به زودی اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ضرورت تحول در حوزه جوانان بیان کرد: با تغییرات در حوزه جوانان و انتصاب معاونت جوانان، برنامه‌ها مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به بستر تحول و برنامه‌های این حوزه، آینده درخشانی خواهد داشت و با همکاری کمسیون‌ و فراکسیون‌های مجلس که با حوزه جوانان ارتباط دارند، اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

سجادی افزود: در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مطالعات خوبی در حوزه جوانان انجام و تدوین سند تحول در این بخش برنامه‌ریزی شده است. 

به گفته وزیر ورزش و جوانان، جایگاه فعلی معاونت جوانان تقویت و شورای اندیشه‌ورزی در این زمینه تشکیل شده است که چالش‌ها و مشکلات را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به سرعت رشد جمعیت در شهرستان های ساوه و زرندیه، مطالبات ورزشی در سنین کودکان، نوجوانان و همچنین شرایط اقلیمی این شهرستان، ایجاد اماکن ورزشی سربسته و روباز باید مورد بازنگری قرار گیرد که در جلسات تخصصی برنامه‌ریزی خواهد شد.

سجادی عنوان کرد: پیست دو میدانی تارتان یکی از مطالبات ورزشکاران ساوجی بود که اقدامات لازم برای احداث و تجهیز آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان ابراز امیدواری کرد که با تکمیل کادر مدیریتی وزارت ورزش، حرکتی که در کمتر از ۶۰ روز آغاز شده با برنامه‌ محوری سرعت پیدا کند.

برچسب‌ها ساوه زرندیه سید حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه زرندیه سید حمید سجادی ساوه زرندیه سید حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان ورزش و جوانان ورزش همگانی حوزه جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است

ودود اسحق زاده در نشست ساماندهی ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در اردبیل گفت: یکی از آسیب‌های جدی در جامعه رشد بیماری‌های غیرواگیر همچون فشار خون و چاقی است.

رییس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل با تاکید بر اینکه توسعه ورزش همگانی میان اقشار مختلف در جلوگیری از آن نقش دارد، افزود: به منظور گسترش سلامتی، نشاط و شادابی جسم به دنبال ایجاد بسترهای مناسب ورزشی در محلات و بوستان ها با تقویت ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی هستیم.

او متولی بسترسازی ورزش همگانی را شهرداری اعلام کرد و گفت: در کنار شهرداری تامین مربی ایستگاه ها با هیات ورزش های همگانی است که تلاش می کنیم تا با انتخاب مربیان در این ایستگاه ها نشاط و شادابی را به بوستان ها بیاوریم.

اسحق زاده اهداف ورزش های همگانی را یادآور شد و تصریح کرد: حفظ سلامت روحی و جسمی جامعه، ایجاد نشاط عمومی و شادابی جامعه و فراهم کردن فرصت تفریحات سالم برای همه از جمله این اهداف است.

رییس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل بیان کرد: به زودی دوره مربیگری ورزش روزانه نیز برگزار خواهد شد و با حضور این مربیان در ایستگاه ها و با انجام صحیح حرکات ورزشی از آسیب دیدگی شرکت کنندگان جلوگیری خواهیم کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود