Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@13:46:58 GMT

مواد غذایی که بوی بد یخچال از بین می برد!

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۶۰۸۹

مواد غذایی که بوی بد یخچال از بین می برد!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا زندگی، حتما برای شما پیش آمده که درب یخچال را باز کنید و بوی ناخوشایندی را حس کنید. یا فریز شما بودی نامطبوعی بدهد با این که مواد غذایی رو باز را حتی برای مدت کمی در یخچال نگه داشته باشید. یخچال به راحتی می‌تواند بو بگیرد و اگر راه‌های مناسب برای از بین بردن آن پیدا نکنید ممکن است این بو ماندگار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روش‌های زیر را بخوانید تا به راحتی بوی یخچال را از بین ببرید.

مواد غیرشیمیایی استفاده کنید

در یک لیوان جوش شیرین پر کنید و در گوشه یخچال قرار دهید. جوش شیرین بو را جذب خواهد کرد. سرکه نیز همین کارکرد را دارد اما مراقب باشید حجم کمی استفاده کنید. نصف لیوان سرکه را کنار یخچال قرار دهید تا بو را جذب خود کند. روش سوم طبیعی با استفاده از لیمو است. لیمو را قاچ بزنید و داخل یخچال قرار دهید. لیمو بوی بد را ازبین می‌برد اما لیمو باید حداقل یک بار در هفته عوض شود.

جادوی میخک

لیمو یا یک پرتقال بردارید، آن را نصف کنید و در میخک بزنید. تا زمانی که شروع به خشک شدن کند در یخچال می ماند. همچنین سیب زمینی بسیار مفیداست. سیب زمینی را پوست بکنید و داخل یخچال قرار دهید برای از بین بردن تمام بوهای یخچال باید هر 2 - 3 روزسیب زمینی را عوض کنید و در یخچال نگه دارید تا وقتی بو از بین برود.

قهوه را جدی بگیرید

قهوه در جذب بو خیلی سریع عمل می‌کند. در عرض چند روز، حتی با استفاده از دانه‌های قهوه در قفسه‌های مختلف یخچال، بو از بین می‌رود. علاوهبر قهوه می‌توانید از آرد جو استفاده کنید. آرد جو می‌تواند بویی که در یخچال و یا کاسه سرامیکی یا آلومینیومی مانده را جذب می کند. یکی از راه‌های خیلی سریع نیز استفاده از زغال است. زغال را روی هر قفسه قرار دهید متوجه می‌شوید که چقدر سریع بوی یخچال گرفته می‌شود.

پربیننده ترین جادوی رزماری برای تقویت مو موج ششم کرونا در آبان قطعی است نوشیدن این مایعات از کرونا جلوگیری می کنند! اگر نمی توانید ادرارتان را کنترل کنید بخوانید! ارده شیره غذای فصل سرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مواد غذایی یخچال قرار دهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل دکتر منصور مهمان نواز، اظهار کرد: همزمان با اولین روز هفته سلامت و با تلاش شبانه روزی کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت شهرستان در بازدید از سطح شهر برای حفظ سلامت شهروندان از واحدهای صنفی مواد غذایی مقدار تقریبی ۴ هزار کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد کشف شد.
وی افزود: این اقلام غیر قابل مصرف توسط بازرسان بهداشت محیط و به دستور مقام قضایی و با حضور نمایندگان ادارات ذیربط معدوم شد.

دیگر خبرها

  •  انواع ظروف یکبار مصرف درب دار پلاستیکی در آرمانی 724
  • ویتامین‌هایی که باعث کاهش وزن می‌شوند
  • برای خلاص شدن از چربی شکم از این مواد غذایی دوری کنید
  • ۷ دلیل برای استفاده از سرکه سیب
  • نشست اعضای کدکس مواد غذایی در چین برگزار می‌شود
  • کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد
  • مصرف این مواد غذایی به جلوگیری و متوقف کردن ریزش مو کمک می‌کند
  • ۷ دلیل استفاده از سرکه سیب | با این نوشیدنی موثر در کاهش وزن بیشتر آشنا شوید
  • مواد غذایی مضر برای سلامت قلب
  • چگونه بوی بد یخچال را با مواد و روش‌های طبیعی از بین ببریم؟