Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، هدف از این بررسی‌ها حفاظت بیشتر از مشتریان و حفظ توان رقابت در میان ارائه دهندگان خدمات مالی عنوان شده است.

دفتر حفاظت از اطلاعات مالی مصرف کنندگان قصد دارد درخواستی ۵۵ صفحه‌ای برای دریافت اطلاعات به شرکت‌های بزرگ فناوری آمریکا بفرستد تا مشخص شود آنها چگونه اطلاعات مالی مشتریان خدمات خود را جمع‌آوری کرده، مورد استفاده قرار می‌دهند و چگونه از این داده‌ها برای بازاریابی استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاست این دفتر از ماه قبل بر عهده روهیت چاپرای دموکرات گذاشته شده که قبلاً کمیسیونر کمیسیون تجارت فدرال آمریکا بود و به دنبال جلوگیری از انحصارطلبی و تقویت رقابت در زمینه ارائه خدمات مالی به مشتریان است. شرکت‌های فناوری هنوز در واکنش به این رویدادها واکنشی از خود نشان نداده‌اند.

کد خبر 5332866

منبع: مهر

کلیدواژه: فیس بوک سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده ایالات متحده امریکا گوگل آمازون انحصارزدایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان فیس بوک حاکمیت سایبری تحقیقات علمی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی همراه اول جایزه مصطفی ص ایالات متحده امریکا فناوری نانو امنیت سایبری صندوق نوآوری و شکوفایی تولید دانش بنیان گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط

آن دسته از مشتریان بانک ملت که به دریافت وام ۵۰۰ میلیون تومانی این بانک تمایل دارند باید حداقل ۱۰ میلیون تومان در سپرده کوتاه مدت خود پول داشته باشند.

مشتریان بانک ملت که میانگین حساب یک تا ۱۲ ماهه نیز دارند، می‌توانند برای وام ۵۰۰ میلیون تومانی طرح «شایان» این مجموعه درخواست دهند.

شرایط دریافت وام شایان

متقاضی وام باید اعتبار شغلی داشته باشد.

متقاضیان باید ضامن رسمی به بانک ارائه دهند.

مدت زمان بازپرداخت تسهیلات بین ۱۲ تا ۶۰ ماه اعلام شده است.

سود این وام نیز برحسب ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری متغیر است.

سود این وام از ۱۸ درصد بیشتر نخواهد شد.

میزان هر قسط به ۱۲ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۷۱۴ تومان می‌رسد.

کل سود تسهیلات، ۲۶۱ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۸۲۳ تومان می‌باشد.

مجموع رقم وام و سود آن، ۷۶۳ میلیون و ۵۳۲ هزار و ۸۲۳ تومان اعلام شده است.

متقاضی وام می‌تواند برای کسب اطلاعات بیشتر به یکی از شعب بانک ملت مراجعه کند.

منبع: سایت طلا

tags # بانک ملت سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان به‌دست دانش بنیان‌ها
  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • پلتفرم جامع خدمات به‌زودی راه‌اندازی می‌شود!
  • پنجره واحد خدمات هوشمند وزارت علوم جزء ۵ کشور برتر جهان