Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@15:25:00 GMT

جلوگیری از بیکاری ۶۰۰ کارگر یکی از واحدهای تولیدی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۶۱۹۲

جلوگیری از بیکاری ۶۰۰ کارگر یکی از واحدهای تولیدی

حسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تلاش دادگستری تاکستان و پیگیری‌های صورت گرفته یک شرکت تولیدی قطعات خودرو با ۶۰۰ کارگر فعال و از تعطیلی آن جلوگیری شد.

وی با اشاره به رفع موانع تولید این واحد صنعتی افزود: با توجه به تقاضای مدیر عامل شرکت، دو مرتبه از این کارخانه بازدید میدانی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجبی عنوان کرد: ضمن بررسی مشکلات این واحدهای تولیدی، مشکلات موجود در سه جلسه اقتصاد مقاومتی این شهرستان مطرح و با همراهی همه مدیران اجرایی شهرستان مرتفع شد.

وی ادامه داد: اخذ تسهیلات بانکی یکی از تقاضاهای واحد تولیدی بود که با مساعدت یکی از بانک‌ها مبلغ ۲۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به این شرکت اعطا شد

دادستان تاکستان اضافه کرد: همچنین موانعی از قبیل تأمین زمین، سوله و پرداخت بدهی به سازمانهای مربوطه، فعالیت این واحد صنعتی را با مشکل مواجه کرده بود که با اقدامات کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان این مشکلات نیز رفع شد.

وی در پایان یادآور شد: دستگاه قضا از تمام ظرفیت‌های خود برای تسهیل اشتغال و جهش تولید در کشور و استان قزوین استفاده خواهد کرد و امیدواریم دستگاه اجرایی بیش از پیش در این مسیر همراه باشد.

کد خبر 5333177

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین رجبی دادگستری قزوین جهش تولید ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا گرگان کرمانشاه لیگ برتر فوتبال ایران واکسیناسیون کرونا ایلام زمین لرزه عکس استانها شیوع کرونا وحدت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند