Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیپلمات ارشد انگلیس با بیان اینکه فرصت مذاکره با ایران تا مدت زمان نامعلومی نمی‌تواند ادامه پیدا کند، گفت که لندن نگران برنامه هسته‌ای ایران است.

خبرگزاری میزان - «لیز تراس»، وزیر خارجه انگلیس گفت که برنامه هسته‌ای ایران پیشرفت بی سابقه‌ای کرده و کشورش نسبت به این برنامه بسیار نگران است.


به گزارش «العربیه»، تراس در گفتگو با روزنامه «الشرق الاوسط» تاکید کرد «ما نمی‌خواهیم شاهد دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


او افزود «تاخیر در بازگشت ایران به مذاکرات هسته ای، فرصت راه حل دیپلماتیک را کاهش می‌دهد.»

بیشتر بخوانید: برنامه وزیر خارجه انگلیس برای سفر به قطر و عربستان رایزنی وزرای خارجه انگلیس و آمریکا

او تصریح کرد «پیشنهاد کنونی برای بازگشت به میز مذاکرات هسته‌ای تا ابد برقرار نیست و ایران باید از فرصت پیشنهادی برای از سرگیری فوری مذاکرات استفاده کند.»


وزیر خارجه انگلیس پیشتر هم اظهار داشت که «برنامه هسته‌ای تهران پیشرفت قابل ملاحظه‌ای کرده و از هر زمان دیگری نگران کننده‌تر شده است.»


انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس برجام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انگلیس انگلیس برجام وزیر خارجه انگلیس برنامه هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، یک منبع بلند پایه انگلیسی اعلام کرد که دیوید کامرون وزیر خارجه انگلیس شخصاً یک پیام به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و اسرائیل کاتز وزیر خارجه این رژیم تحویل داده است.

بر اساس این گزارش، مفاد پیام مذکور به این نکته اشاره دارد که انگلیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه‌های تروریستی قرار نمی‌دهد.

در این گزارش تاکید شده است که نتانیاهو و کاتز از کامرون در جریان نشست مشترک چهارشنبه گذشته در اراضی اشغالی خواسته بودند این اقدام را انجام دهد. بهانه آنها این بود که عملیات تنبیهی ایران ثابت کرده اتخاذ چنین اقدامی ضروری است!

با این وجود منبع انگلیسی مذکور تصریح کرد که کامرون تاکید کرده با این اقدام مخالف بوده و بهتر است لندن به مذاکرات خود با تهران ادامه دهد.

کد خبر 6082833

دیگر خبرها

  • انگلیس درخواست نتانیاهو برای «تروریستی» خواندن سپاه را رد کرد
  • پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه پاسداران
  • وزیر خارجه روسیه : مسکو از طریق کانال‌های دیپلماتیک به تل آویو اطلاع داده که تهران خواهان افزایش درگیری نیست
  • وزیر خارجه روسیه: هدف از تهدید نشان دادن ایران منحرف کردن توجه از جنگ غزه است
  • لاوروف: هدف از تهدید نشان دادن ایران منحرف کردن توجه از جنگ غزه است
  • وزیر امور خارجه روسیه: گمانه زنی‌ها درباره احتمال استفاده ایران از سلاح هسته‌ای در حال گسترش است
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد
  • سوالات عجیب وزیر خارجه اوکراین از همتای انگلیسی پس از حمله ایران به اسرائیل
  • وزیر خارجه انگلیس: اسرائیل تصمیم گرفته به حمله ایران پاسخ بدهد
  • وزیر خارجه انگلیس: اسراییل تصمیم به اقدام علیه ایران گرفته