Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در رابطه با زمان اجرایی طرح رتبه بندی معلمان گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا دو ماه آینده رتبه‌بندی معلمان برای اجرا آماده باشد.

خبرگزاری میزان _ تسنیم نوشت: علیرضا منادی درباره رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: ماده ۳ لایحه به مصوبه ابتدایی بازگشت و معلمان در ۵ رتبه آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم طبقه‌بندی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر فردی استاد معلم شود ۷۰ درصد افزایش حقوق خواهد داشت و به ترتیب در رتبه‌های بعدی ۶۰ درصد، ۴۵ درصد و در پایین‌ترین رتبه ۲۵ درصد افزایش حقوق خواهند داشت.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه رتبه‌بندی معلمان در سقف تراز بودجه مصوب سال ۱۴۰۰ اجرا خواهد شد، گفت: یکشنبه ۹ آبان مجلس بازگشایی می‌شود و اولین دستور کار بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان است، پیش‌بینی می‌کنیم تا دو ماه آینده رتبه‌بندی معلمان برای اجرا آماده باشد که از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ قابل احتساب است.

بیشتر بخوانید: لزوم اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان از سال آتی

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: رتبه بندی معلمان معلم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رتبه بندی معلمان معلم رتبه بندی معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته بود که در گزارشی از وضعیت نامطلوب دانشجو معلمان و مشکلات آنان در مسیر تحصیل و تدریس آنان نوشتیم.

دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ که در سال‌های آخر تحصیل خود ناچار شدند در مدارس هم تدریس داشته باشند.

در این گزارش با عنوان معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی؛ به مشکل ناشی از کمبود معلمین در مدارس و حضور دانشجو معلمان در کلاس‌های درس اشاره شده است. حضور این دانشجو معلمان مشکلاتی همچون کسورات دانشجومعملمان را در پی داشته است.

اقدام قابل تقدیر وزیر آموزش و پرورش

به دنبال این گزارش رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی ویراستی اش نوشت: به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و۹۹ دانشگاه فرهنگیان (که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند) در مرحله ارتقا رتبه بندی ۱۰ امتیاز ویژه به ایشان تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: در عنوان بخش مشارکت‌ها ۶ امتیاز و در بخش سنوات تجربی ۴ امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است.

از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر می‌کنم.

خبرگزاری مهر ضمن تقدیر از توجه وزیر آموزش و پرورش، امیدوار است در سال‌های آتی به تدریج دیگر شاهد کمبود معلم در مدارس نباشیم تا دانشجو معلمان نیز بدون مشکل به تحصیل در دانشگاه و پس از آن تدریس در کلاس‌های درس حاضر شوند.

کد خبر 6088528 علی قدمی

دیگر خبرها

  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟
  • تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی
  • آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشمول قانون رتبه بندی معلمان هستند
  • تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!