Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای امنیتی ترکیه ۱۵ نفر را به ظن همکاری با سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در استانبول بازداشت کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از آناتولی، نیروهای امنیتی ترکیه ۱۵ نفر را که جهت تامین اطلاعات و مدارک برای دولت اسرائیل با سازمان جاسوسی این دولت ارتباط داشتند، شناسایی و دستگیر کردند.

دادستانی کل استانبول نیز با استناد به گزارش‌هایی در مورد نوع فعالیت‌ این افراد مبنی بر برقراری ارتباط با افراد سوری و فلسطینی تبار برای تامین اطلاعات و اسناد و مدارک مهم برای دولت اسرائیل و استفاده از شرکت‌های بین‌المللی انتقال پول، دفاتر حواله و پیک‌ها برای پرداخت هزینه‌ها در قبال دریافت این مدارک و اطلاعات و همچنین احتمال وجود فعالیت جاسوسی بین‌المللی تحقیقات قضایی را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نیز این ۱۵ نفر طی عملیات نیروهای امنیتی در ۱۹ اکتبر دستگیر و به دادستانی و از آن‌جا نیز با درخواست صدور حکم زندان به جرم «جاسوسی بین‌المللی» به دادگاه کیفری استانبول منتقل شدند.

این افراد پس از صدور حکم زندان روانه زندان مال‌تپه استانبول شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تركيه اسراييل ۱۵ نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی تحولات منطقه را بررسی کردند

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه در گفت وگوی تلفنی تحولات اخیر منطقه را بررسی کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه با اشاره به وضعیت وخیم جاری در فلسطین اشغالی و نوار غزه در نتیجه تداوم جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، خواستار اقدام قاطع جامعه بین المللی و بویژه سازمان همکاری اسلامی و کشور‌های عضو در مقابله با این رژیم و توقف جنایات آن شد.

حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی نیز در این گفتگو اقدام رژیم صهیونیستی علیه سفارت ایران در دمشق را محکوم کرد و ابراز امیدواری نمود با توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی زمینه ثبات و آرامش در منطقه فراهم گردد.

وی همچنین کمک به برقراری آتش بس پایدار و تسهیل ارسال کمک‌های بشردوستانه برای مردم فلسطین و غزه در شرایط جاری را حیاتی دانست و بر تداوم تلاش‌ها و تبادل نظر در این زمینه تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی تحولات منطقه را بررسی کردند
  • تاکید دبیر کل سازمان همکاری اسلامی بر توقف جنایات صهیونیست ها
  • گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی
  • نشانی مراکز مهم اداری در استانبول
  • داوود هزینه کیست؟ | بیوگرافی داوود غفاری
  • هشدار پلیس آگاهی برای پیشگیری از کلاهبرداری
  • محمدرضا عارف: رژیم صهیونیستی با درایت نیروهای مسلح و  در یک عملیات استراتژیک و هوشمندانه با ملاحظه همه جوانب نظامی و امنیتی ، پاسخی در خور دریافت کرد
  • برای ساماندهی کودکان کار بیش از ۲۰ دستگاه باید همکاری کنند
  • خرید استانبول کارت در فرودگاه ترکیه
  • تداوم یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به کرانه باختری