Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان اسرائیلی و چپ‌گرای «صلح اکنون» امروز پنجشنبه از طرح جدید صهیونیست‌ها برای اشغال هر چه بیشتر اراضی فلسطین پرده برداشت.

روزنامه الکترونیکی رأی الیوم به نقل از این سازمان گزارش داد، شهرک‌نشینان صهیونیست مقدمات ساخت یک شهرک جدید در مرکز بخش قدیمی الخلیل را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این سازمان، شهرک جدید شامل ۳۱ واحد مسکونی خواهد بود که در بخش ایستگاه قدیمی اتوبوس الخلیل احداث خواهد شد.

سازمان مذکور تصریح کرد، این مجموعه شهرک، پس از ۲۰ سال است که برای نخستین بار در الخلیل احداث خواهد شد.

به گفته این سازمان، تأیید مجوز ساخت این شهرک در مرکز الخلیل، یک «اقدام فوق‌العاده است؛ زیرا برای نخستین بار است که از سال ۲۰۰، یک شهرک جدید احداث می‌شود».

این سازمان خاطر نشان کرد، صدور مجوز برای احداث چنین شهرکی، نشانگر «تغییر زیادی در تقسیر قوانین اسرائیلی درباره موارد ممنوعه و مجاز در اراضی اشغالی» است.

صلح اکنون همچنین گفت که دولت جدید رژیم صهیونیستی، بر اساس اشغال اراضی فلسطین عمل می‌کند؛ زیرا از «دهه هشتاد، هیچ دولتی جرأت نکرده است در قلب بزرگترین شهر فلسطین در کرانه باختری، یک شهرک جدید احداث کند؛ به جز یک ساختمان که در جریان انتفاضه دوم در سال ۲۰۰۱، احداث شد».

«نفتالی بنت» نخست‌وزیر  رژیم صهیونیستی نیز در ژوئن گذشته پس از عهده‌داری منصب نخست‌وزیری بر حمایت از شهرک‌سازی در سراسر کرانه باختری تأکید کرد.

گزارش‌های اسرائیلی-فلسطینی نشان می‌دهد که حدود ۶۵۰ هزار صهیونیست در شهرک‌های واقع در کرانه باختری از جمله در قدس اشغالی ساکن هستند.

به موجب قانون بین‌المللی، کرانه باختری و قدس شرقی اراضی اشغالی است و هر گونه فعالیت شهرک‌سازی در آن‌ها ممنوع می‌باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی شهرکسازی الخلیل کرانه باختری شهرک جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ ۲۰ نفر بازداشت شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، نیروهای ارتش رژیم اشغال‌گر در ادامه جنایت‌های خود علیه مردم فلسطین، بامداد امروز به مناطق مختلف کرانه باختری حمله کردند و در این یورش ۲۰ فلسطینی را بازداشت کردند.

به گفته منابع محلی نظامیان صهیونیست به مناطقی در شهرهای قلقیلیه، الخلیل، بیت لحم، قدس، جنین، نابلس، رام الله و اریحا حمله کردند.

کد خبر 6081813

دیگر خبرها

  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ ۲۰ نفر بازداشت شدند
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد / مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد/مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بزرگداشت روز اسرای فلسطینی در کرانه باختری
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • صهیونیست‌ها خانه‌های اسرای فلسطینی را در کرانه باختری منفجر کردند
  • سازمان ملل به دنبال جمع آوری کمک ۲.۸ میلیارد دلاری برای غزه و کرانه باختری
  • سازمان ملل: اسراییل حمله شهرک نشینان به فلسطینیان را متوقف کند
  • حمله هوایی اسرائیل به مسجدی در شمال غزه